Innimellom jobbing og lesing, prøver jeg å få til å strikke bittelitt, og nå har jeg fått en hals av pinnene : )
Den er strikka i Mor Aase bomull/ullblanding, og jeg har krympa garnlageret mitt med 116 g. (Det begynner å vises at jeg ikke har kjøpt garn på 2,5 år – det jeg har kjøpt det siste året, er garn tiltenk spesielle prosjekt som har blitt gjort ferdige med en gang….f.eks Mariusgenseren jeg strikka i fjor)
Halsen er strikka i perlestrikk på pinne 6 – jeg la opp 31 m, og tok alltid første maske av. Da den var lang nok til å ta to ganger rundt halsen, hekla jeg den sammen, og jeg har hekla en kant av luftmaskebuer rundt hele halsen. Den er myk og god, og jeg er feridg med en julegave : D
Jeg har også bestilt meg nye lapper – disse er litt mer diskré enn de andre, og passer godt på denne halsen ; )
Jeg har tidligere skrevet om at antallet kommentarer har sunket betraktelig, men at antallet besøk har økt….og at dette er noe jeg ikke har skjønt. Jeg skjønner det fortsatt ikke helt, men det er noe annet jeg har oppdaga, og det er at det er flere som svarer på min kommentar på sin egen blogg. Er dette blitt veldig vanlig? Da kan det være at jeg går glipp av en del ting, fordi det er slett ikke sikkert at jeg noen gang går tilbake til det samme innlegget i den samme bloggen.
Ha det godt – klem Siv