søndag 24. januar 2010

Klarte ikke å vente så veldig lenge….

I dag har vi vært på trivelig besøk, og da var det en selvfølge at jeg hadde et håndarbeid i veska. Begynte på babyteppet jeg snakka om sist, og det blir akkurat så lekkert som jeg hadde sett for meg i hodet mitt :-)

010

Det artige var at jeg motiverte venninna mi til å ta frem strikketøyet sitt – og det må vel kunne kalles dagens gode gjernin.

Jeg har lært masse mens jeg har knota frem og tilbake for å skjønne alt dette med blogging, og det er jo skikkelig spennende. Kan ikke ta æren for bildet i headeren min – det er det litjtupp som har laga til mams’n sin. Jeg syns det ble helt nydelig :-)

Klem fra Siv

2 kommentarer:

  1. Så lekkert det blir ;-)
    Koseleg blogg du har!

    SvarSlett
  2. Herlige farger! :)

    Takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg aner ikke hvordan de der flge-greiene fungerer. Prøvde å lage sånn knapp en gang, men det ble bare tull. Jeg pleier legge favorittbloggene mine i bloggrullen, jeg. Så finner jeg dem.

    Skal legge deg inn i min rull sporenstreks!;)

    SvarSlett