søndag 13. mars 2011

Marie Antoinette-konkurranse :-)

Marie_Antoinette-1

VINNER ER TRUKKET, OG KONKURRANSEN ER AVSLUTTET :-)

Litjtupp viste meg noe som ga meg ideen til en liten konkurranse her inne

Denne scenen er fra filmen om Marie Antoinette hvor Kirsten Dunst spiller hovedrollen

Konkurransen er som følger:

Se videoen og finn det som ikke hører hjemme der, og skriv det i kommentarfeltet

002004

Vinneren skal få et par pulsvarmere strikket av undertegnede – fritt valgt farge. Den heldige vinneren blir trukket søndag 20.03

Det er veldig hyggelig om du vil linke til konkurransen fra din egen blogg – bruk da bildet øverst : ) Det er også fullt mulig å delta om du ikke har egen blogg, men da må du huske å skrive mailadressen din, så jeg får tak i deg : D

Ha en flott søndag – klem Siv

37 kommentarer:

  1. jeg så et par 'sneakers' - fantastisk film iøvrigt :-))

    God søndag og klemmer

    SvarSlett
  2. Jeg så noen turnsko/joggesko som ikke hørte hjemme der:O)
    Nyt søndagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Etter 10 sek av videoen dukker det opp noen convers sko, og de skal nok ikke være der:)

    Lenge siden sist, håper alt står bra til med deg:)

    SvarSlett
  4. Sneakers!! Hehe.. Morsomt!

    SvarSlett
  5. Converse helt i begynnelsen av scenen! Så denne filmen for noen uker sida og da oppdaga jeg de ikke.....

    Morsom konkurranse.

    SvarSlett
  6. Ja, samme svar her Sneakers !
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Hi hi ja! eg såg di derre tennisskoa heter det det foresten.

    ønsker deg ein fin søndag!

    Klem,

    SvarSlett
  8. Heisann!!!

    Morsom konkurranse!!!

    tennisskoa i starten kanskje,ellers kunne ikke jeg se noe:)

    Ha en fin søndag!!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Jeg så et par converse sko lyse blå, helt i starten av filmen. Morsom scene forøvrig, helt absurd........

    SvarSlett
  10. Et par lyseblå converse/basketsko helt i starten! Morsom konkurranse :)

    SvarSlett
  11. Artig! Basketskoene hører nok ikke hjemme der, og er nok plassert meget bevist - kult! Digger forøvrig denne filmen (og de fleste andre kostymedramaer). Takk for gjennsynet!

    Fin-fin premie og!

    Jeg lenker gjerne til deg og. Med ønsker om en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  12. Artig, jeg har den filmen, fikk lyst å se hele en gang til. Og det må nok være tennisskoene ja!

    Veronica :-)

    SvarSlett
  13. Skoene vil jeg tro òg ja.

    Fin søndag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  14. sneakersene passer ikke inn :D
    ha en fin søndag
    /myr

    SvarSlett
  15. Morsom konkurranse:-) Må nok være enig med de andre at de blå basket/tennis/sneakers skoene i begynnelsen va kanskje litt vel malplassert? Hadde sånne på ungdomsskolen, men det va no ikkje SÅ lenge siden som filmen hentyder..klem

    SvarSlett
  16. Det blir sneakers, eller tennissko på norsk, fra meg også :o)
    Kul film, Siv!
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett
  17. Det må være de grå sneakersene. Det var nok en litt for ny skoutgave til den filmen :)
    Linker jeg :)Ha en fin uke
    Trude :)

    SvarSlett
  18. Sneakersene, ja! Nå fikk jeg lyst til å se hele filmen igjen.. Lenker til deg fra bloggen min! :)

    SvarSlett
  19. Må være de blå tennisskoene....men jaggu var det mange kule sko her:)) Super video:)
    Ha en flott vårdag.....for idag er det VÅR!!!
    Klemmings:)

    SvarSlett
  20. Jeg kopierer vel bare det de andre har skrevet;)

    SvarSlett
  21. mamma, mine kommentarer kommer ikke opp :(
    men det jeg hadde skrevet avr at det ikke bare er tennissko eller sneakers, det heter : chuck taylors fra converse ;)

    er dereikke skofrelste folkens ?? ;)

    kjempe glad i deg mamma'n min <3
    -Ida

    SvarSlett
  22. Skoene - Converse, var det visst : ))

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  23. Lyseblå Converse sko passet nok ikke helt tidsmessig inn :)

    SvarSlett
  24. Et par Converse sko. :o)

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  25. Converse sko


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Converse ;)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  27. Converse sko

    hegeslev@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Sneakersene!

    Bentemor netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Blå Converse! (o:

    Og hund i sofaen som spiser kake, for ikke å snakke om pudra parykk på kjekke menn! Yæk!

    Morsom konkurranse!

    SvarSlett
  30. hihi, allstar-sko kalte vi dem på 90tallet..

    SvarSlett
  31. Dei blå skoa- som for meg heiter ALlstarsko, i begynnelsen av filmsnutten :)

    SvarSlett
  32. he he - et par sneakers :) Krysser fingrene!

    God helg!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine 2 konkurranser om du har lyst :)

    SvarSlett
  33. De converse-skoene skal nok ikke være der. Men syns ikke de stakk seg så veldig ut likevel. Det ble faktisk veldig kult.

    Hilsen Silje, simy@live.no

    (jeg beklager hvis kommentaren kom opp flere ganger)

    Ha en fortsatt god helg

    SvarSlett
  34. Ja de blå sneakersene skriver jeg også.
    Ha en flott dag.
    Klem. :)

    SvarSlett
  35. Det var disse skoene da! Lyseblå sneakers, eller
    hva de nå kalles, passer slett ikke inn i
    Marie Antoinettes verden.

    Vennlig hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett