søndag 20. mars 2011

Vinner og god mottagelse :-)

Nå har vi hatt trekning i Marie Antoinette- konkurransen min (jeg skrev opp alle deltageren, og gemalen, litjtupp og jeg trakk en og en lapp og på den siste sto vinneren) og den heldige vinneren ble Hilde med bloggen Hilde M lykkelig med liten.

Og riktig svar var de lyseblå Converseskoene som dukka opp etter omtrent 10 sekunder

Gratulerer så mye : ) Takk for at så mange ville delta : D

007

Tenkte bare jeg skulle vise dere hvordan Hello Kittyen ble mottatt av 2-åringen i går : )

Ha en fin kveld – klem Siv

16 kommentarer:

  1. Ååå, hvor hun koser seg med Kittyen, den ble en innertier! Koselig når det klaffer slik;)
    Gratulerer til heldig vinner!
    Nyt ei ny uke, våren er på gang:O))))
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde! Ønsker meg og en slik Hello Kitty til gromjenta, skal se om ikke jeg klarer å overtale ei dame til å lage en sånn til meg!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. ntååå, snuppa mi er jo bare verdens hærligste!! Men så e a jo VELDIG like sitt kule søskenbarn Ida ;)
    du var veldig fin du også mamma, totally liked your outfit ;)

    klem

    SvarSlett
  4. Å så fantastisk morsomt! Tusen takk ♥ Mail kommer nå straks :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren.
    Hello Kitty var nok midt i blinken.Ei stolt lita jente på bildet her.
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren, fin premie du får!
    Det ser ut som jenten blir og holde godt fast på Hello Kitty.
    Ønsker deg en fin fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  7. Gratulerer:) Og så koselig og se hvor glad hun ble for Hello Kitty'n:)

    SvarSlett
  8. Heisann hoppsann!!

    'Gratulere til den heldige:)

    Skjønn glad jente det her ja,gøy å gi bort hjemmelaget,når det blir så godt motatt!!
    Så stor den virket,kjempe fin er den:)

    Ha en fin ny uke!'

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Det var glad jente det! Har vært og klemt på den Kitty modellen æ også, og den e bra søt;-)ha ei trivelig uke, klem

    SvarSlett
  10. grattis til heldig vinner :D

    SvarSlett
  11. Skjønt bilde! Ser ho er glad!
    Gratulerer til heldig vinner.

    Takk for at du vil være med på min give away.

    Ønsker deg ei fin ny uke! Klem,

    SvarSlett
  12. Gratulerer til den heldige vinneren :)
    Herlig bilde :)
    Ha en fin uke
    Trude :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer til den heldige vinneren ;o) Ser ut til at Hello Kitty falt i smak. Herlig bilde ;o)

    Ha en flott uke! Klem

    SvarSlett
  14. Å, så koseleg bilete!! Gratulera til vinnaren.

    SvarSlett
  15. Jeg har også lest det om rede bygging med vasking og rydding....jeg har holdt på slik i to uker no, nå er jeg snart i gang med runde to he he... Tror jammen jeg skal finne fram slipemaskinen i dag! Har ikke noe som skal slipes, men skal nok finne noe, ingenting skal være uprøvd! Gleder meg til å vise prinsen her, så kommer nok et innlegg ganske snart etter fødsel, men ser du det ikke kommer noe innlegg en dag, så er det nok fordi det hele er i gang. For nå om dagen blir det mye sitting med pcen.

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  16. Skjønner godt at jenta holder godt fast, Hello Kitty er jo kjempesøt da.
    Lykke til i Misemors Lotteri! =)

    SvarSlett