mandag 14. mars 2011

Nok en hjemlaga bursdagsgave :-)

Tantes lille tuppelure fyller snart 2 år, og her har det gått i hjemlaga gaver – jeg har strikka tunika til henne, og jeg har hekla Hello Kitty

001005

Nå har jeg også sydd ei veske til henne – den er litt stor, så det er vel mest til tingene hennes…. kanskje til å ha nattisen i når hun skal overnatte her : D

002

Jeg har printa ut bilder av henne på et slags stoff til slikt bruk – her har jeg scanna inn noe hun har malt

003004

Jeg har ‘ramma’ inn bildene med forskjellige border

006

og jeg har tatt igjen borden på hanken.

Dongeristoffet er noe jeg har tatt vare på fra et plagg, og foret er de gamle prinsessegardinene til litjtupp – så dette kan vel kalles gjenbruk i aller høyeste grad ; )

Jeg tror jeg betalte nesten 250,- for 5 ark til å printe ut på, så det er ikke noe man bruker i hytt og gevær – men det var skikkelig artig å kunne få på bilder av lille gullet mitt

Ha en herlig mandag og ei flott uke – klem Siv

PS MINNER OM MARIE ANTOINETTE-KONKURRANSEN – LINK TIL HØYRE PÅ SIDA

17 kommentarer:

  1. Dette var ei kjempefin veske, og tenk så artig å ha den når man blir større, også! Har ikke prøvd slike ark, men det er virkelig flott, og litt ekstra med bilde og tegninger av eieren;)
    Sola skinner, vi kan ikke klage; klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nei, har du sett så artig! Nå ble jeg nysgjerrig.... Hvor får du tak i slikt stoff til å printe på? Må du ha en spesiell printer???

    Klems

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    så kjempe fin og personlig gave..er så fint med bilder på...

    Barna er heldig som har en så snill tante:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  4. Åååå, så flink du har vært :o)
    Er så lenge siden jeg har vært her nå at jeg har nesten abstinenser, haha - så jeg har ikke sett at du har blogget hello kittyen - må gå dit inn å kikke :o))
    Ha ei superduper uke, Siv!
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Utrolig flot Siv. Du er flink! :)

    Ha' en fin aften videre og hyg dig med håndarbejdet. Klem.

    SvarSlett
  6. For en flott gave å få, ligger mye omtanke bak den. Jeg likte de bordene du hadde laget rundt bildene. Tipper jenta blir glad:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  7. For en flott veske - super til en frøken!! Du er så kreativ!! Gjennbruk er bra:o)

    Ha en fin uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  8. Så heldig liten prisnesse:) Kjempefin veske..og den har hun i mange år:)
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Neimen, så søte de er :) Fint ned de motiva på :)
    Ha en forsatt fin kveld,klem.

    SvarSlett
  10. Koselig å hilse på hos deg!
    Så kreativ og flink du er!
    Du har en ny følger!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  11. Så skjønn veske. Hit er det så koselig
    å komme på besøk,inspirerende blogg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. Nyydelig veske til ei lita tulle ;o) Heldig hun som har en så kreativ tante. Ønsker deg en flott dag. Klem

    SvarSlett
  13. For en flott veske! Den kommer hun til å sette pris på leeenge :-)

    SvarSlett
  14. Kjempeflott veske, og med slike bilder blir den så personlig også:)

    SvarSlett
  15. Hei Siv!!

    Gøy du vil være med på min Gi vekk,dine lodd er registrert..

    Masse lykke til!!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  16. De veskene ble da riktig så lekre, tenker tantes lille tuppelure blir glad.

    Det må være herlig å ha en symaskin som kan sy så mange forskjellige border. Likte veldig godt den med de små blomstene.

    Deilig med vårvær. Man kan ikke annet enn å nyte den. Du er flink som går på ski, jeg blir sur bare jeg får de plankene surrest fast på beina. Kan ikke noe med dem. Men er god på å sitte i snøfonna og sole meg med en appelsin og en kvikklunch. Med andre ord best til fots.

    Ha en koselig vår uke.

    Klem Marit

    SvarSlett
  17. Så koselig blogg du har! Første gang jeg er på besøk her og det blir nok ikke siste ;) Nydelige gaver du har laget!

    SvarSlett