torsdag 28. juli 2011

Et hjertelig skoinnlegg ;-)

031

I morra er det 3 mnd siden jeg hadde bursdag, men enkelte venner har jeg ikke møtt enda etter dagen min – gleden var derfor stor da jeg fikk bursdagsgave av ei venninne i går : D

Teksten tar jeg til meg ; )

032

Hun vet at jeg er fryktelig glad i hjerter, og denne gaven ble et hjertelig tilskudd på….

033

…hjertetavla mi : ) Tusen takk, Line : ))

029

Var en tur i byen sammen med tøttene mine i formiddag, og da kjøpte jeg meg MEGET praktiske eccosandaler – det er jo sånn som man trenger, ikke sant ; ) Ettersom de var satt ned fra 1000,- til 400,- så sparte jeg igjen penger : D

030

…akkurat nok til å kjøpe disse : )

Jeg vet at det er mange der ute som leser bloggen min, og som skjønner regnestykket mitt fullt og helt ; )

Og dere – jeg driver fortsatt med håndarbeid altså…holder på med noe babygreier, og jeg har bestemt meg for å bli helt ferdig før jeg blogger det…

Ha en fin dag – klem Siv

13 kommentarer:

  1. Så fine gaver, du fik. Og hjertet er et smukt symbol. Jeg er også meget glad for det. :)

    Ha' en fin dag videre. Klem.

    SvarSlett
  2. Du sparer og sparer:O)
    Kjempekupp på sko; jeg var selv på salg på Aure idag og fant både to skjørt og ei bukse og ei skjorte t gubben til halv pris!!Da blir vi så fornøyd:O)
    Nydelig gave, godt at bursdagsgavene kommer litt spredt;)
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med fine gaver, sånn litt på etterskudd :O)
    Kjempe fine converse sko!!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. penger spart, er penger tjent (som kan brukes på noe annet...)
    Tror man må være dame for å forstå slike regnestykker
    ha en fin dag

    SvarSlett
  5. he he, det kalles "jente-matte". Husbonden forstår den ikke, men alle mine kvinnelige venner vet med den største selvfølge at har du kjøpt et par sko på salg nedsatt med 600 kr regnes dette som sparte penger, og som en ren gevinst som må straks brukes på andre sko. Hva er det som er uklart?

    SvarSlett
  6. Hihi, shopping-gen-matematikk på høyt nivå! Menn forstår det ikke, men det gjør jo ingenting!!!
    Ha en finfin kveld, klem =)

    SvarSlett
  7. Som du har spart, moro ☺
    Fin fin gave fra venninne, jeg har selv akkurat hatt bursdag og fikk selv malt bilde med vakkert selv diktet dikt, samt en cd som var inspirasjonen til bilde hun malte, snakk om flott og personlig gave som jeg fikk ♥ Er såå utrolig koselig med gaver med så mye omtanke.
    Ha en fin helg i midt Norge ☺
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja her har du spart penger ja hi hi!!

    Herlige hjerter,må utvide plassen du nå:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Herlige sandaler, og jeg forstår så absolutt regnemåten din - bruker den samme selv - hihi :O))
    Supervakkert hjerte - kunne trengt et slikt å se på når jeg åpner øynene om morgenen, Queen of the day - fikk kanskje litt fart på kroppen da!!
    Ha ei god helg, Siv!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  10. Som du sparer:))) Jeg liker dette:)) Veldig praktis sparing også, sko er jo et must, ikke sant?
    Nydelige hjerter:) Jeg liker også hjerter.
    Ja kopparen krever skotøy...mulig det blir en tur til Brekstad for skokjøp først:)
    Nyt helga, enten du er hjemme eller på costa del fosen...klem fra fosen:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med flotte sko! Nydelige hjerter også!

    SvarSlett
  12. Så stilig hjartetavle! For ikkje å seia sko..;) Eg sparar alltid mykje når eg handlar. Og tenkjer som deg at det kan vera like greitt å bruka det ein sparar med ein gong, så ein veit at ein hugsar beløpet ein har spart;) Koseleg blogg!

    SvarSlett
  13. Flotte hjerter;-) Og skjønner regnestykket ditt angående sko, har akkurat samme kalkulator! Sko kan man ikkje få nok av!!! ALDRI! Uansett ka folk måtte mene om den saken.. God helg, klem

    SvarSlett