torsdag 1. juli 2010

GIVEAWAY – og så ble det min tur da :-)

2010-07-01 (2)

Jeg har faktisk passert 5000 besøkende på bloggen min – og et slikt tall hadde jeg aldri drømt om da jeg starta opp :-)

Jeg skal ha tre premier

138 137

Et gult håndkle med applikasjon, noe heklet som inneholder fargene ovenfor…

135 136

..og en søt metallboks. I tillegg vil det være en liten “hemmelighet” i hver gave ;-)

Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar på dette innlegget

1 lodd for å legge meg til som følger

1 lodd om dere linker til dette innlegget – bruk bildet øverst

Altså er det mulighet for å få tre lodd i giveawayen :-D

 

Og så må jeg fortelle dere at jeg har kjøpt meg nytt kamera :-) :-D

033

Jeg er storfornøyd, og gleder meg masse til å begynne med utforskingen :-) Jeg har et speilreflekskamera liggende fra før (fra den gangen man brukte film), så jeg er ikke helt ukjent med det.

Ha en trivelig torsdagskveld alle sammen og klem fra Siv

32 kommentarer:

  1. Hei... :O)
    Grattis med nytt kamera!
    Jeg melder herved min interesse for ditt lotteri. Jeg vil gjerne ha 3 lodd; jeg kommenterer, er allerede følger og jeg skal linke til din bloggcandy... :O)

    Ønsker deg en strålende torsdagskveld!

    klem

    SvarSlett
  2. Mona v. Harling1. juli 2010 kl. 21:13

    Hei!!

    Grattis med nytt kamera!!

    Blir nok bare et lodd på meg, selv om jeg følger deg hver dag...har ikke egen blogg eller noe, så jeg får ikke meldt meg på der!!

    Ha en god kveld!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kamera! Snart blir det vel et på meg også;)
    jeg vil gjerne være med på din giveaway, og tar 2 lodd. Krysser alle fingre og tær og håper på hell og lykke;) Må vel sette igang en selv om en stund;)
    Ha en super kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt kamera.
    Jeg ønsker å være med 3 lodd..
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt kamera. Det ser ut som det er akkurat likt mitt:)) Jeg er kjempefornøyd med mitt.
    Vil gjerne bli med på giveawaye ho deg. To lodd på meg.
    Ha ein fin sommer.

    SvarSlett
  6. Ja! Jeg vil være med! Tre lodd på meg :-)

    Gratulerer med flotte besøkstall. Det er så fortjent, så fortjent. Jeg står selv for i alle fall et tosiffret antall besøk :-)

    Gratulerer med kamera! Jeg er selv "Nikon-babe", men skjønner at Canon er kanskje vel så bra, selv om jeg har hardt for å innrømme det ;-)

    SvarSlett
  7. gratulerer med flott besøkstall og nytt kamera!! Vil gjerne vere med i lotteriet og tar to lodd:))

    SvarSlett
  8. Gratulerer! :O)
    Jeg blir med på feiringen, 2 lodd til meg er du snill...*smiler*..

    SvarSlett
  9. Heisan. GRATULERER med så mange "tittere".
    Jeg blir med på loddtrekning ☺ Er jo allerde følger og har prøvd å linke, kremt , tydeligvis ikke min sterke side, men jeg har iallefall klart å få opp bilde ditt på sia mi (hvis det teller)☺
    Skulle bli om ikke annet 2 1/2 lodd da *smiler*.

    Og fortsatt fin kveld til deg oxo. Klem

    SvarSlett
  10. Så gøy! Gratulerer så mye!

    Jeg tar tre lodd! Skal inn og linke:-)

    Klem

    SvarSlett
  11. Ja, jeg blir med !
    Tar tre lodd og gleder meg !
    Gratulerer så masse med kamera, jeg har Nikon og det er så gøy å ta bilder !
    Vurderer å kjæpe makrolinse ........ :)

    SvarSlett
  12. Heia,heia den som vinn.....
    Bente BV

    SvarSlett
  13. Gratulerer. Du lager mye fint. Jeg har ikke egen blogg, men ble følger (nr 29 av din. Så 2 lodd til meg.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Kjempestas når så mange er innom bloggen din - det er vel fortjent! 3 lodd til meg!:) Ha en finfin helg! Klem fra Siren

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med, 2 lodd takk, jeg følger deg fra før :-)
    Stå på videre med bloggingen din... :-)

    Klems

    SvarSlett
  16. jeg er med på giveaway:)) Er følger så 2 lodd på meg:)

    Gratulere med nytt kamera, jeg har canon 550D så mulig vi har likt? I dag fikk jeg suprise gave av mannen min .. og det var en ny linse til kameraet,- må si jeg felte noen tårer da!! :D

    For noen kule sko du har!! Falt virkelig for de.. det merket skal jeg sjekke ut.. min stil absolutt!! Jeg bruker str 41-42 så håper de finnes i disse str:D

    Varm sommer klem fra meg som ikke helt klarer holde meg unna blogglandia;)

    SvarSlett
  17. Fin blogg og fine gaver! Jeg legger ett lite lodd i hatten, krysser fingre og ønsker god helg!

    SvarSlett
  18. Første gangen jeg er innom. Å arrangere give away's er en utmerket måte å gjøre bloggen kjent på. Fant bloggen din via reklame hos "Hekta på strikking". Nå har jeg kost meg med å lese litt bakover på bloggen din. Kjempekoselig blogg, som er lagt til i bloggleselista mi. Morsomt innlegg du hadde om sko.

    Tar to lodd; kommentar og følger.

    God sommer!

    SvarSlett
  19. Gratulera, både med kamera og jubileet!
    Tek 3 lodd og kryssar fingre for å vera heldig ;o)

    SvarSlett
  20. Ønsker å være med på din giveaway. 2 lodd: kommentar og følger.
    Lykke til med de neste 5000.
    God sommer.

    SvarSlett
  21. Jippi! Jeg blir med! Kjempefine premier!
    Da blir det 3 lodd på meg!

    En vakker dag til deg!

    Hilsen Janette

    SvarSlett
  22. Så koselig blogg du har, jeg vil veldig gjerne bli med i give away en din ;) Legger meg til som følger og tar to lodd :) Krysser fingre og tær for å vinne ;)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med kamera.
    Tar gjerne et lodd.
    Ha en fin sommer.

    SvarSlett
  24. For en flott blogg du har!! Alltid koselig og komme over en blogg med samme interesse felt;) Klart jeg ville være med i Give awayen!! Jeg har lagt meg til som følger, og skal linke deg på min blogg. Lykke til med det flotte kameraet!!
    God sommer!!

    SvarSlett
  25. Gratulerer m flott besøkstall :) Eg ei ein av dei som stadig kikker innom.
    Eitt lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Ja jeg tar tre lodd jeg :)Er følger og linker på bloggen min.
    Grattis med nytt kamera. Lykke til med det. Jeg kjøpte et likt før jul og er storfornøyd :)
    Trude :)

    SvarSlett
  27. Jeg tar et til lodd ;) Så nå blir det totalt 3 ;)

    SvarSlett
  28. Koselig blogg du har - og jeg takker ja til to lodd :-)
    Ha en fortsatt fin sommerkveld!

    SvarSlett
  29. Koselig blogg du har, kommer innom flere ganger.
    Jeg tar gjerne to lodd hos deg.
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Pernilla

    SvarSlett
  30. Jeg taar gjerne 3 lodd og innviterer deg samtidig til å være med på min giveaway :)

    Klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlett