onsdag 14. juli 2010

Lucky me :-D

Jeg kjenner ei hyggelig dame som kommer fra Island, og hun har et sjal som jeg syns er kjempefint (mener bestemt det er et islandsk mønster), og det er strikka med et garn hun har kjøpt på Island. Jeg vet at de også selger det i Danmark, men her hjemme har jeg bare funnet det på nett.

I alle fall – jeg har gjort henne en tjeneste. Jeg gjør gladelig folk en tjeneste uten å vente noe igjen for det – kanskje bare en liten tanke om at det mennesket kanskje kan gjøre meg en tjeneste en eller annen gang. Jeg liker å hjelpe andre :-)

Derfor var gleden ekstra stor i dag da…..

002

…jeg helt overraskende fikk gave av henne som takk for hjelpa :-D Lucky me, sier jeg bare :-)) Nå kan jeg også strikke meg et sånn sjal i det riktige garnet. Så tusen takk B. :-)

Jeg er også glad over alle koselige kommentarer på forrige innlegg – det føles som om jeg har sådd en tanke hos flere, og det er ingenting som er bedre enn det :-D

Nattaklem fra Siv :-)

3 kommentarer:

  1. Har hørt snakk om Kauni-garnet her inne, så det tror jeg er et flott garn. Herlig farge!

    Imorgen er jeg klar for varme grader, skal male, slappe av og hekle litt;)

    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ser ut som et herlig garn! Heldige du! Lykke til med sjalstrikkingen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Blir gøy å se resultatet av dette:) For å se de siste kommentarene i sidefeltet, må du inn på utforming og legge det inn som gadget. Det er en egen som heter kommentarer. Lykke til:)

    SvarSlett