lørdag 24. juli 2010

Innlegg nummer 100 :-)

Så har jeg kommet til innlegg nummer 100 da :-) Måtte tilbake til mitt første innlegg og se – du kan lese det her. Det er tydelig at jeg har lært et og annet om å sette inn bilder…..

151

….dere kan jo lese og sammenligne selv :-)

Nå ser det virkelig ut som om sommeren har funnet veien til Trondheim og Trøndelag, og den har jeg tenkt å nyte i fulle drag :-) Kanskje få ferdig noen ufoer og gjøre meg klar for høstens nye prosjekter.  Derfor blir det kanskje litt stille fra meg her ei stund.

HÅPER ALLE KOSER SEG, OG NYTER HVER DAG SOM DEN VAR DEN SISTE :-)

Ha en fin dag og klem fra Siv

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med innlegg nr 100 Siv ;o) Og ja, du har nok lært mye vedr innsetting av bilder ;o)) Lærer så lenge vi lever er det noe som heter. Fremdeles feriemodus her oss meg, tilbake på jobb til torsdag, så her nytes de siste dagene fullt ut. Ha en fott dag !
    Sommerhilsen herfra !

    SvarSlett
  2. Gratulerer med innlegg nr 100!:)
    Det har blitt en veldig fin blogg du har:)
    Ha en fortsatt herlig helg!
    Klems

    SvarSlett
  3. Nyt sommeren og dagene fullt ut du også :-)
    Så blir vi full av energi og motivasjon til skolestart ;-)


    Klems Veronica

    SvarSlett
  4. Gratulerer med passert 100. Fortsatt god sommer til deg, og nyt varmen.

    SvarSlett
  5. Oj, oj, for en produktivitet! Godt med noen deilige ullsokker på føttene sene sommerkvelder også. Blir spennende med epla-butikk.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med innlegg 100. Jeg begynner selv og nærme meg.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Pernilla

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Alltid artig på se hva man skrev til å begynne med;)
    Pakken i posten er kommet; nydelig håndkle, du hekler så flott, så pungene du viser under her blir supre i eplabutikken din!
    kos deg og nyt sola og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med innlegg nr. 100! Gleder meg til de neste 100 :-)

    Så NÅ kom sommeren til Trønderlag ja. Hmm.. jeg reiste hjem for tidlig.

    Lykke til med oppstarten av Epla-butikk. Pønsker litt på samme ideen selv.

    SvarSlett
  9. Hei... og gratulerer med innlegg nr. 100... :O)

    Beundrer alle de sokkene du har produsert! Sokker har jeg litt angdt for å strikke, sliter med hælene!

    Bestmorlappene dine har kommet vel frem..., og de er kejmpeflotte!!!

    Sommerklem

    SvarSlett