fredag 30. juli 2010

Litt får man da gjort :-)

Jeg prøver å ferdigstille noen ufoer – og for å rettferdiggjøre litt av det jeg lager nå, så har jeg valgt å kalle ubrukt garn for ufoer også ;-)

008

Jeg har hekla enda ei brødkurv – i hvit denne gang, og med lilla avslutning

007

Og så har det blitt noen punger til – se så lekker den stripete ble, en grei måte å få brukt opp alt garnet på :-)

002 003

Og så må jeg bare vise fram enda et par himmelbilder – syns denne stripa etter et fly ble knallstilig, i alle fall det der sola er bak :-)

Ha en flott fredagskveld og klem fra Siv

9 kommentarer:

  1. Se der ja, det går i brødkurver hos deg óg :-) Det var din første brødkurv som var min største inspirasjon til å lage min egen!

    Ang. ditt spørsmål; jeg sjekket oppskriften (for jeg husker ikke selv hva jeg har gjort ;-) og ja, det er fastmasker også i bunnen.

    De pungene du lager er kjempesøte!

    Ha en flott fredagskveld du og! Nå blir det lasagne og film i heimen her.

    SvarSlett
  2. Kjempesøte punger, Siv!! Og slike heklekurver kan brukes til det meste.
    Det er jo slutt på finværet, så idag har det vært inne dag med strikking og hekling. Tror jeg må en tur til byen over helga og hente mer garn;)
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! :-) Virkelig flotte ting.

    Kan du have en dejlig dag hos dig. Nyde livet.

    Klem

    SvarSlett
  4. Meget søde punge Siw og jeg kan vældig godt lide din Marimekko dug :-)))

    Nu tager jeg en tur til Malmø :-)

    God Lørdag til dig . Klem fra Vilma

    SvarSlett
  5. Så flink du er. Både brødkurven og pungene ble kjempe søte. Og himmelbildene dine var stilig. Du kunne forstørret det og hengt det opp på veggen. Kunst :)
    Psst, nå er det slimete innlegget mitt erstattet med noe langt bedre ;)
    Ha en flott helg.
    Trude :)

    SvarSlett
  6. Ufoer er altså ting som ikke er blitt ferdig..... jeg har alt for mange slike også. Søte ting du tryller frem av restegarn.

    Klems

    SvarSlett
  7. Hei hei! De brødkurvene er bare så lekre!!:) Deilig å få gjort ferdig noen ufoer ja... Jeg må ta meg sammen i kveld å få gjort ferdig én. Når den er i boks har jeg bare et pågående prosjekt - heldigvis. For første gang har jeg hatt 2 stykker gående samtidig, og det funker bare ikke altså:) GOD lørdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  8. Det var fine punger du har laget,
    og bildene med stripen likte jeg godt!
    God søndag,
    klem :O)

    SvarSlett
  9. Flotte punger. Lilla er så flott:)

    SvarSlett