søndag 1. august 2010

Nye gardiner

Vi har kjøpt oss hvite persienner av tre til landstedet – og da vi hang opp dem, så jeg at jeg ikke lenger ville ha gardiner som hang ned langs sidene. Det var så deilig å få inn lys :-)

043

Jeg hadde forelska meg i et stoff på IKEA og hadde noen meter liggende for å si det sånn ;-) Fant ut at jeg kunne sy kapper i dette stoffet – for en form for gardin måtte vi jo ha

038

Sydde disse først, men syns ikke de ble noe fine – de ble for knappe

040 041

Fant noen gamle gardiner som bare lå her, og klippet av blonden på dem – da ble det noe helt annet sjø :-D Og blonden tar heller ikke noe av lyset

045

Det ble også 3 puter i samme slengen :-) Vi skal ha rød sofa etterhvert på landstedet, og tror at dette stoffet blir knallfint sammen med det røde

Ha en fantastisk søndag og klem fra Siv

8 kommentarer:

  1. Dette ble lekkert! Den første ble for knapp;) Jeg har også persienner på hytta, men i sølv, med bare en kappe over. På det ene vinduet har jeg ikke en gang kappe;)
    Dette stoffet blir rålekkert sammen med en rød salong.
    Jeg er i byen bare for helga, må hamstre mer garn og klippe plena, og fyyy! hvor det regner!
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Kjempfine kapper og det stoffet er nydelig!
    Ha en fortsatt fin helg.

    Pernilla

    SvarSlett
  3. Helt enig, dette stoffet er utrolig herlig! Har også noe av det liggende:D Gardinene ble veldig veldig flotte med blonden!! Disse skjønner jeg godt at du er fornøydd med!!:)

    SvarSlett
  4. Har sett på dette stoffet selv og spekulert på om det er noe jeg kunne bruke det til. Det er kjempefint, og gjorde seg virkelig med blinder. Putene ble veldig flotte!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble. Ja det er deilig å få inn lyset. Tøffe puter også :)
    Ha en fin kveld
    Trude :)

    SvarSlett
  6. Arhhhh hvor er de fine , sådanne nogle vil jeg osse gerne have , osse med blonder på tak !! :-))

    SvarSlett
  7. Åhh, såå lekkert :))Ble bursdagsgaven godt mottatt?

    Bente BV

    SvarSlett
  8. Så flott det ble. Enig at den blonden gjorde det hele! Nydelig stoff.

    SvarSlett