fredag 13. august 2010

Hete bestemødre

I skrivende stund er det fortsatt over 20 grader, og det har vært skikkelig hett hele dagen – må bare få presisere at jeg IKKE klager altså :-)

024

I postkassa i dag lå det pakke til meg :-D Det var 15 bestemorruter – jeg har nemlig deltatt i bestemorswap hos Olavas verden :-)) Jeg hekla 15 likedane ruter som ble fordelt på 15 andre hekleglade damer, og så fikk jeg 15 fra forskjellige heklere tilbake – ARTIG!

Har en ide om hva jeg skal gjøre med dem, og kommer tilbake til det senere

Ha en flott fredag og klem fra Siv

13 kommentarer:

  1. Kjempe fine....fikk også mine i dag.Fikk lyst til å hekle fler men vet ikke ennå.Spennende å se hva du får utav dine.Ser en av mine der ja.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Vi skulle egentlig merka dem vettu, Lappeline, så vi hadde visst hvem de var fra :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    så fint at lappenen har kommet frem... :O)
    Alltid litt nervøs når jeg sender ting med posten, har opplevd flere ganger at brev/pakker blir borte!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hva du gjør med disse flotte lappene.
    Kos deg i helga, så herlig med det gode været vi har fått.
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hei
    Ja det blir spennende å se hva andre lager med lappene.

    SvarSlett
  6. Spændende, Liv, hvad med en lille bademåtte ?

    SvarSlett
  7. Så fine! Jeg var også med, har koset med meg å se på lappene og planlegge teppet jeg skal lage ! Takk for byttet!

    SvarSlett
  8. Så fine lapper! :O)

    Send meg en mail på hva slags kort du kunne tenke deg. Jeg lager på bestilling!
    kortogsom@hotmail.com

    Ha en fin søndag,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  9. Blir spennende å se hva du har tenkt ut!

    SvarSlett
  10. Så mange flotte "lapper", gleder meg til å se resultatet.

    Nå har jeg endelig hatt tid til å ta utfordringen du ga meg tidligere i sommer. Ha en flott uke ! Klem

    SvarSlett
  11. Flotte lapper. :) Gleder meg til jeg skal lære meg å hekle sånne. ;)

    SvarSlett
  12. SV: Ja, neste uke høres ut som en plan! :)

    SvarSlett
  13. Flotte og fargerike lapper:)
    Selv er jeg på leting etter neste håndarbeidsprosjekt. Kjenner at jeg har et snev av panikk ved tanken på at jeg ikke har det avklart. Et hint av avhengighet eller...

    Ha ei trivelig uke:)

    SvarSlett