tirsdag 27. juli 2010

Den internasjonale syvsoverdagen

Nå nytes livet virkelig :-) Kan man ha det bedre? SOMMER, SOL OG FERIE :-D

Gemalen dro på sjøen tidlig i morrest, men jeg må innrømme at jeg ikke var ute av senga før kl 10 – er det syvsoverdagen, så er det syvsoverdagen ;-)

113

Dette har vært utsikten min store deler av dagen i dag :-D

Det er herlig å senke skuldrene, og faktisk ikke gjøre noe fornuftig om man ikke føler for det akkurat der og da ;-) Jeg har fått lest en del de siste dagene

110

En lett og god bok ( ligger akkurat nå på billigboktoppen i Norge)

111

Jeg elsket boka “Øya”, og kunne derfor ikke la være å kjøpe denne. Har kommet et godt stykke ut i den, men føler at den ikke har helt samme tyngde som jeg syns  “Øya “ hadde.

073 075

Har leika meg litt mer med kameraet mitt også, og jeg kjenner at jeg er bare SÅ fornøyd med det

033

Vi dro forbi Tranøya hvor årets sesong av Farmen var fra – ganske så idyllisk :-)

055

Er vel greit med hekling i båt?? Jeg har hørt om flere som har hekla sild, og dette er vel samme sak – eller…? ;-)

Ha ei fin uke og klem fra Siv

3 kommentarer:

  1. Hekler du i båten også?:D
    Jeg er så fornøyd med håndkleet, det henger på kroken, og har hatt en innlegg om den flotte premien, så tusen takk Siv!
    Ser ut som du nyter gode dager, selv leser jeg skikkelig "smusslitteratur"; Nora Roberts:D
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg elska øya, men hjemkomsten måtte jeg bare gi opp til slutt. Prøvde og prøvde. Lker ikke å gi opp bøker jeg har fått i gave, men dette gikk ikke.. Hotellet på hjørnet... ligger på nattbordet mitt. Gleder meg til å gyve løs!

    SvarSlett
  3. Hmmm Litt usikker på hvordan jeg skal kommentere syvsoverdagen...I alle fall er jeg sikker på at det har jeg nesten hver dag ( særlig om det innebærer at kl 10 er sent å stå opp / våkne..Hihi) :D

    Men over til Bergen: Tror jeg vil plukke ditt beleste hode en dag, om jeg får? Jeg spør så pent jeg bare kan, om du ikke hører det helt til ferieparadiset ditt;)

    STOR sommerklem til deg <3
    Lille- Marit

    SvarSlett