torsdag 15. juli 2010

And the winner is….

Jeg hadde egentlig tenkt å trekke i morra tidlig, men litjtupp var så ivrig at vi måtte gjøre det nå i kveld - “Det står at det er trekning i dag!” presiserte hun, og da må jeg vel bare bøye meg for overmakta ;-) Hun har sjekket og skrevet alle loddene, og bestemt hvilken premie som skulle trekkes :-D

Jeg syns det er veldig hyggelig at så mange ville delta på giveawayen min :-)

Vinnerne er som følger:

138

Det gule hekla håndkleet med applikert hjerte ble vunnet av Tovepia

135 136

Den søte boksen ble vunnet av Roniken

001

 003 002

Og premien jeg ikke viste på forhånd (og som ble ferdig i dag), ei hekla sommerlig veske, ble vunnet av ReSirikulert

Da vil jeg bare gratulerer vinnerne, og håper dere blir fornøyd med premien deres :-)) Fint om dere sender meg en mail med navn og adresse, slik at jeg kan sende premien til dere.

Ha en fin kveld og klem fra Siv

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Heklevesken var nyyydelig! Sommerlig og lekker:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig veske.
    Gratulerer til de heldige.

    SvarSlett
  3. Er det sant? Har jeg vunnet det flotte håndkleet?? Herlig!! Nå ble jeg glad her jeg sitter i regnværet:D
    Du har kanskje adressen min? Hvis ikke sender jeg den igjen;) Takk skal du ha!!
    Masse sommerklemmer fra meg;)

    SvarSlett
  4. Jeg må bare gratulere til de heldige vinnerne. Det var flotte premier!

    Pernilla

    SvarSlett
  5. Jeg har adressen din, Tovepia, så du trenger ikke sende den ;-)

    SvarSlett
  6. Hej Siv
    Det var da nogle flotte ting. Ærgeligt jeg ikke var med i konkurrencen! ;-)
    Ha' en dejlig dag hos dig.

    Klem

    SvarSlett
  7. Jippi!!! Så glad jeg ble, jeg pleier aldri å vinne. Flotte premier!

    God helg og god tur til Oslo!

    Klems

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne. Jammen mye fint du har laget :)
    Ha en fin dag.
    Trude :)

    SvarSlett