fredag 16. juli 2010

Husmorferie :-)

Om bare noe få timer setter jeg meg på toget – og der må jeg sitte i ro i 6,5 timer. Det blir spennende å se hvordan det går, ikke alltid like lett når man har maur i rompa ;-)

Jeg har utstyrt meg med bok, musikk, nytt strikketøy, mat og godt – alt ligger til rette for at det skal bli en fin tur. Og med så deilig vær som vi har i dag, så kommer jeg nok til å få fine bilder med meg av vårt vakre Norge også :-D

005

Jeg gleder meg masse til å være sammen med storpia mi i nesten 4 dager – det er første gang jeg drar til henne i Oslo kun for å besøke henne. Tidligere har det vært i forbindelse med jobb, eller da Andrea skulle på konsert. Og det er første gang jeg drar til henne alene.

Vi har masse planer for alt vi skal gjøre, og vi skal kose oss skikkelig <3

004

Bortsett fra utdrikningslaget mitt for 8 år siden, så har jeg vel heller ikke vært på tur alene (bortsett fra jobb) – enten så har gemalen vært med, eller jentene mine. Men ettersom jeg nå skal dra alene, kan jeg vel kalle det husmorferie ;-)

Ønsker alle sammen ei riktig flott helg og stor klem fra Siv som ikke har pakka enda :-))

11 kommentarer:

  1. Så kjekt! Vi drar på ferie ganske straks - gleder meg!

    Kos deg masse!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det hørest koselig ut, kos deg masse, sommerklem fra Åse:))

    SvarSlett
  3. Det høres koselig ut.
    Håper dere får noen fine dager ilag.

    Pernilla

    SvarSlett
  4. Dere får det såå koselig, godt med en slik jentesammenkomst;)

    Kos deg og god tur med toget, antar det er det du skal ta. Trivelig å reise slik, lese, strikke, se på folk som går av og på..
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Håper du får en fin tur til Oslo. Der skulle det være nok av garnbutikker å snoke i tenker jeg:)

    SvarSlett
  6. Ønsker deg noen fine dager i Oslo. Togturer kan være ganske trivelige med godt lesestoff og nytt strikkeprosjekt:-)

    SvarSlett
  7. Kos dæ, håper du får noen fine dager i Oslo.

    SvarSlett
  8. God tur, håper dere får noen minneverdige dager i Oslo! Kan anbefale en tur innom "Åpent bakeri" bak slottet. Jeg er oppvikst i Oslo og har bodd i Mandal i 10 år, men jeg tar ALLTID turen innom Åpent bakeri når jeg er hjemme i Oslo. Kan hende du kjenner til stedet, men de har i allefall supergod kaffe, varm sjokolade, croissanter med sjokolade (nam!) og nybakte brød fra steinovn.

    SvarSlett
  9. Høres veldig godt ut. Kos deg masse. En stor sommerklem fra meg.

    SvarSlett
  10. Tittet innom bloggen. Ha en fin ferie

    SvarSlett
  11. God tur! Det lyder bare hyggeligt. Håber vejret er med jer, men ellers er det jo bare at klæde sig rigtigt på ;-)
    Jeg skal til at pakke! Turen går til Nordnorge tirsdag morgen og uanset vejret, glæder jeg mig vældigt! :-)

    Søndagsklem fra meg

    SvarSlett