fredag 2. juli 2010

Skoene mine får du aldri…..

001

Jeg sa en gang her at jeg skulle blogge skoene mine – og nå er dagen kommet :-)

002

Jeg har et nært og kjært forhold til skoene mine

003

Enkelte sko har rett og slett ropt på meg i butikken – de røde her var en blinkende lys og hornmusikkopplevelse ;-)

004 013

Og det er ingenting i veien for å ha flere par i samme farge, så to par røde går HELT greit :-D De aller fleste parene her er av merket BUBETTI

006 011

Svigerinna mi sier jeg har en skofetisj – skjønner ikke hva hun snakker om jeg ;-)

005 007

Og så har jeg vesker som passer alle par sko, men det er en annen sak :-)

010

Da jeg var i tenårene ønska jeg meg bestandig slike, men fikk det aldri – da jeg var i London i høst med jentene mine kjøpte jeg meg selv ;-)

015 

Skohyllene fra IKEA er bare helt geniale. Her aner dere også så vidt mine røde joggesko og mine turkise joggesko – marsjstøvler og lignende sko er plassert på kottet

La dere også merke til den utrolig stilige gardintrappa mi? Jeg måtte bare ha den - det er ren skjær nostalgi, for slik hadde vi hjemme da jeg var lita – stilig ja?

Ha ei herlig sommerhelg og klem fra Siv

7 kommentarer:

  1. Du er verre enn meg:D Ungene sier jeg har det på sko, men dette slår meg;)
    Liker skotypen din, tøffe sko/støvletter med flotte farger. Klart du må ha vesker til; sko og vesker er jo ofte det som er virkelig den berømte prikken..
    Kos deg i sommervarmen og ha ei riktig god helg, her går jeg inn og ut, for det er virkelig varmt ute;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hejsa!!!!!!!! De turkise sko er bare rigtig fine :o) God sommer Klem Betina-sommerhusstil.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg:-) Så utrolig mange flotte sko du har - i alle regnbuens farger! Her er sko til et hvert antrekk. Stilig stilleben du har laget av skoene på gardintrappen:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hehe, ikke mine heller:) Sko... åh... There are no words:)

    SvarSlett
  5. Elsker dine støvler , de minder mig om mine egne,
    Angulus , bedre støvler findes ikke :-))

    Og , jeg deltager i din giveaway.

    SvarSlett
  6. Hehe, morsom blogg ☺
    Og man har jo selvfølgelig veske som passer til alle sko/støvletter ☺

    Har ikke alle det??

    Det er i allefall det jeg argumenterer med til kjæresten min når han syns det blir litt mye for å si det sånn ☺

    Forsatt fin dag med eller uten sko på ☺

    SvarSlett
  7. Rart ikke jeg hadde kommentert her tidligere, siden jeg har skodilla jeg, også:) hihi

    SvarSlett