onsdag 21. juli 2010

Jeg maler og jeg maler……

…..og det ser ikke ut til at jeg noen gang skal bli ferdig….. Det kan se ut som om jeg kanskje burde hatt på noen form for grunning først, men det har jeg altså ikke gjort – tror bordet jeg maler kommer til å bli hvitt helt gjennom ;-)

001

Men det kommer til å bli veldig fint tilslutt :-) Jeg har en helt klar idé om hvor det skal stå – og ja, dere skal få se etterhvert.

002

For 15 år siden drev jeg med dekormaling på tre – jeg malte alle slags markblomster. Er på en måte ganske så ferdig med det, men jeg har en del ting liggende som enda ikke er dekorert. Fant fram denne og malte den hvit – lurer på om jeg kanskje skal benytte meg av decopage, har ikke bestemt meg enda. Men den ble ikke så aller verst i hvit heller da, og sikkert knallfin med garn oppi – og jeg trenger jo steder å legge garnet mitt hi hi ;-)

003 004

Ofra de turkise joggeskoene mine til malesko, og ettersom jeg er veldig opptatt av at klær og sko skal matche – ja, så kunne jeg ikke finne meg annet enn en turkis malegenser heller da….må nesten le litt av meg selv – fint ska de’ værra :-D

Da vil jeg bare få ønske alle en strålende dag – selv om det er regn, så sørg for å ha sola i hjertet <3 Klem fra Siv

5 kommentarer:

  1. Grunning har jeg skjønt etter prøving og feiling kan være en fordel! Ellers så skulle jeg hatt et male/jobbeantrekk jeg og, har allerede "ødelagt" opptil fler plagg, spørs om jeg finner noe som matcher ;-)

    Ha en fin dag videre :-)

    SvarSlett
  2. Det der blir kjempefint. Jeg har hatf en del male idèer selv men det er liksom så mye jeg skal gjøre på en gang. Det resulterer oftest i att ikke noe blir gjort. Dagen er ikke over enda.
    Jeg må si du er fin på det, malerantrekket alltså.
    Det hørtes ut som ni hadde det fint i Oslo.
    Ha en fortsatt fin dag!

    Pernilla

    SvarSlett
  3. Nydelig og inspirerende blogg du har!

    Ville bare tipse om give away på bloggen min, med en herlig premie fra butikken Inspirasjoner og Sånt!
    Direkte link her: http://inspirasjonerogsaant.blogspot.com/2010/07/give-away.html

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se hvor du skal ha den fine hylla når den er ferdigmalt. Tror den tinen blir fin med decopage på.

    SvarSlett
  5. Du burde kanskje grunna, men du skal se det går greit, det går med mer maling slik du gjør det;)
    Kurva ble lekker, den blir sikkert flott med decoupage, men fin slik også;)

    Her har besøk kommet, men de er ute og går i regnet, for her har det regna til gagns i hele dag.
    Ha en fin ettermiddag og klem fra meg;)

    SvarSlett