fredag 26. august 2011

Lange pulsvarmere

006

Det er slett ikke så dumt med garnstopp skal jeg fortelle dere

008

for da må jeg nemlig ta av det jeg har : )

001

Etter at jeg ble ferdig med tunikaen, hadde jeg en del garn igjen…og til nå har det resultert i et par lange pulsvarmere. De rekker meg nesten til albuen.

(Disse er det mulig å kjøpe for kr 250,- + porto om noen skal være interessert)

Vurderer ganske seriøst å ha garnstopp også i september – for nå ‘ryddes’ det godt i lageret ; )

Jeg har vært kjempedårlig på å kommentere de siste ukene, og grunnen er at jeg har hatt veldig vondt i hodet hver eneste dag etter at jeg begynte på jobb igjen : ( Da er det liksom ikke helt tingen å sitte foran PC’n….

Men dere er så søte og kommenterer flittig hos meg – tusen takk : D Jeg skal ta meg en runde nå i helga, og da skal jeg også innom dere nye som har kommet til – velkommen skal dere være : )

Ha ei kjempehelg – klem Siv

30 kommentarer:

  1. Kjempefine pulsvarmere, og så deilig at de er så lange:-)
    Kommer mye flott ut av garnstopp, skjønner jeg:-)

    Ha en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Huff, skulle spørre deg om du har hatt en god start, men ser du ikke har hatt den beste. Jeg kan heller ikke huske en så travel start som i år.
    Men uansett, du har strikket flotte pulser, og de beste er lange!
    Kos deg og slapp godt av i helga, klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fine de var..... en nydelig farge.
    Uff ikke kjekt med vondt i hodet...håper det går bedre i dagene fremover
    Fin helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Ågurimalla så nydelige de er, Siv :O)
    Du er så flink til å strikke, disse er så lekker!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Hei Siv!!

    Wow!!!Det må jeg si,for en forandring av badet,rååå lekkert ble det..Gøy med forandring:)

    Tunikaen og puls varmerene ble kjempe fine,så gode og varme ut:)Deilig nå til høsten:)

    Nyt helgen,og takk for dine alltid gode ord;)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  6. Finfine pulsvanter! Har de en oppskrift? Syns den lille blomsten nederst var så sot!

    God bedring med hodet framover. (o:

    SvarSlett
  7. Nyyydelig pulsvanter! Enkle og elegante;o)
    Visst gjør det seg å måtte bruke det man har! Tror jeg må legge inn en slik stopp når det gjelder stoff. Må bli ferdig med noen prosjekt først;o)
    Ha en nydelig helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Jeg har også kjøpestopp.....veldig lurt, men jeg ser ikke bunnen på skuffene enda! Veldig fine pulsvarmere.....lurer også på om det finnes noen oppskrift! Så kjedelig med så mye hodepine da.....ikke bra, håper det går seg til og at dagene blir bedre. Du det der badet....fantastisk forvandling! Gøy, kan jeg tenke meg!

    SvarSlett
  9. Pulsvarmerne ble kjempe fine. Nydelig farge :) Satt inn en stopp for både garn og stoff for noen år siden. Må innrømme at jeg ikke har hatt tid til å være så kreativ de siste årene pga skolen jeg har gått på, men håper det tar seg opp nå når jeg er ferdig. Ikke dumt å få ryddet litt :)
    Ha en fin fin helg
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  10. Utrolig flotte pulsvarmere. Du er så flink! Og jeg har jo også mine flotte pulsvarmere, som en vis Siv har lavet. De skal bruges, når det bliver koldt efterår og vinter! ;)

    Ha' nu en fin lørdag. Håber hovedpinen er lettet.

    Klem.

    SvarSlett
  11. Så fine de var. Nydelig farge :)
    Det i vallersund har jeg ikke hørt om...er på hytta i regnet. Har planer om fjelltur...men får se.
    Nyt helga uten garnshopping:)

    SvarSlett
  12. Åh..det er en fjelltur? Engelen? Hehe ;)

    SvarSlett
  13. De var kjempefine, nydelig farge:)

    SvarSlett
  14. Så fine de pulsvarmerne ble. =)

    SvarSlett
  15. Så lekre pulsvarmere! Flott farge også!
    Du får slappe av i helga og pleie deg selv ;)

    SvarSlett
  16. Så flotte de var, likte fargen!

    SvarSlett
  17. Så fint at du minner mæ på koffør æ like bloggen din.. åpner med lilla bilder i heading, og når du så presenterer lilla strikkeprosjekt, da er dagen berget(natt i dette tilfellet..)Kunne tenkt med de pulsvarmerne..men æ har lagt vel mye peng igjen i byen din på min heisatur, så æ ha kjøpestopp.. No satse æ kun på byttehandel med folk(les: garn, stoff og små skatter for mitt fantastiske syltetøy)Håpe hodepina gir seg, slitsomt å plages!

    SvarSlett
  18. Nydelige pulsvanter i flott farge. Håpe hodepinen avtar. Det er slitsomt

    SvarSlett
  19. Ja, kjør deg en tur til Brekstad. Vi skal være hjemme neste helg. Kjempekoslig:) Avtaler tid og sted:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  20. Det er nok viktig at du tar ekstra vare på deg selv i en slik situasjon. Mye nytt. Så flink du er som bruker av lageret, det skulle nok jeg også ha vurdert! Kjempeflotte lange pulsvarmere:)

    SvarSlett
  21. Det var noen aldeles nydelig pulsvarmere... :O)
    Likte veldig godt både rillemønsteret og blonden..., og ikke minst fargen... :O)

    Håper hodepinen er på retrett. Er selv plaget av en del hodepine, så jeg vet hovrdan du har det!

    Ønsker deg en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  22. Hva flink du er å bruke av det du har på lager. Disse pulsvarmene er nydelige, og jeg liker godt at de er lange.
    God bedring!
    Hodepine er ikke noe godt, sliter en god del med det selv i perioder.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!

    SvarSlett
  23. Hei Siv..så koselig å få deg som følger, håper du vil trives.

    Nydelig pulsvarmere..de likte jeg. Og det ser ikke ut som du lider noen nød tiltross for garnstopp ;). Det er utrolig hvor mye garn man egentlig har liggende. Har en god del liggende selv, sånn litt her og der..hehe..

    Ha en flott kveld..klem Hege

    SvarSlett
  24. Kjempekoselig farge på pulsvantene dine. :)

    Er selv i samme situasjon hvor jeg ikke har ork til å sette meg ned foran pc-en om kvelden. Har først nå i kveld fått satt meg ned en liten stund.. :)

    SvarSlett
  25. Å, de der var finefinefine! :D

    SvarSlett
  26. Nydelig og så lekker farge!
    Har innkjøp stopp her også, så nå blir det å ta det man har !!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  27. Nydelige ♥
    Og takk for kommentarene inne hos meg, hehe, tror neste du er den eneste som leser bloggen min, og jef syns det er veldig koselig ☺
    God bedring med hodepinen.
    Klem klem.

    SvarSlett
  28. Jeg er at finde i Trondheim i November ( 3-4 nov.)
    Nærmere info følger , skal vi ses til kaffe kos .-)

    SvarSlett
  29. Så vakre pulsvarmere du har strikket. :) skulle ønske jeg var en reser på srikkepinner slik som du.. :)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Kan ikke huske jeg har vært innom deg før. Men stikker gjerne innom igjen. Klem Merethe

    SvarSlett