tirsdag 16. april 2013

Mansjettknapper eller cufflinks om du vil – blogglotteri

mansjettknapper7

Nå skal det være blogglotteri igjen her, og det er en veldig spennende premie denne gangen – den er hjemmelaga, men ikke av meg

standre

St. André Cufflinks gir nemlig bort et gavekort på 250,-

Jeg har veldig sansen for å skulle lodde bort produkter fra en kreativ mann.

mansjettknapper4

Tenk hvor stilig disse mansjettknappene ville vært til skjorte OG kofte

mansjettknapper6

Kanskje terninger eller mynter bringer lykke?

mansjettknapper3

De litt mer feminine mansjettknappene

mansjettknapper

Et lite utvalg av hva du kan få om du liker Star Wars

mansjettknapper1

Tøffe skaller eller søte Ole Brumm

mansjettknapper2

Noe for den lekne…

mansjettknapper5

Disse bildene viser bare et utvalg av alle mansjettknappene det er mulig å få hos St. André Cufflinks – her kan du få gaven til mannen som har ALT, du kan også finne noe til dama….kanskje til og med en gave til konfirmanten : ))

Reglene er som følger:

1 lodd for å kommentere her

1 lodd for å følge St. André Cufflinks på Facebook

1 lodd for å linke til blogglotteriet på egen blogg – bruk det øverste bildet

1 lodd for å dele på Facebook

5 lodd for å skrive et blogginnlegg om dette blogglotteriet (send meg da link til innlegget)

Jeg trekker en heldig vinner 1. mai

Lykke til – klem Siv (som faktisk tror hun må ut og finne seg skjorte man kan bruke mansjettknapper til)

43 kommentarer:

  1. Jeg hiver meg på og tàr to lodd :) kommentar og følger på fb.....

    SvarSlett
  2. Her var det mye tøfft! ;)
    Prøver lykken med 2 lodd (kommentar + link).
    Ha en herlig vårdag!

    SvarSlett
  3. Jeg er med. To lodd for følging og kommentar :D

    SvarSlett
  4. Oi, de mansjettknappene var faktisk noe for husbonden også. Star Wars, helt i hans gate. :)
    2 lodd. :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne ha 2 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne ha to lodd takk ;)

    SvarSlett
  7. Kule mansjettknapper!!
    Blir to lodd på meg da :-)

    SvarSlett
  8. Mange fine!

    Prøver lykken med 1 lodd.

    Ønsker deg ei fin helg! Klem,

    SvarSlett
  9. Trekker to lodd jeg også.
    Ha en flott helg.
    Klem.

    SvarSlett
  10. 1 lykkelodd takk.

    Ha en kjempefin helg

    ESB






    SvarSlett
  11. Stilig! 2 lodd til meg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  12. Veldig gjerne en lodd for meg.

    SvarSlett
  13. Slenger meg med og tar 2 lodd; la meg som følger på fb-sida, mye flott og spenndende der!

    SvarSlett
  14. Her hva det mange fine mansjettknapper! Jeg tar med meg to lodd, for kommentar og link på blogg.
    Pernilla

    SvarSlett
  15. Så kule! Star Wars hadde slått an her i huset! Tar et lykkelodd:)

    SvarSlett
  16. Så morsomt! Trekker 1 lodd jeg. =)
    Klem =)

    SvarSlett
  17. Dette blir spennende, 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  18. Kjempeherlige, 3 lodd på meg.

    Ein strålande, flott onsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  19. Æ tar no bare ett vinnerlodd, så e vi ferdig med den saken!
    Hi, hi, god trekning

    SvarSlett
  20. Så stilig!
    Kommenterer, følger St. André Cufflinks på Facebook og deler blogginnlegget på facebook - ble 3 lodd det!

    Ha en herlig lørdag!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  21. Jajaja, jeg tar ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  22. Så stilige! Må ta en kikk på hele utvalget :)

    jeg tar gjerne 1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Jeg tar 1 lykkelodd!:)
    helenesik@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Trekker tre lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  25. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  26. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  27. Hei! Jeg trekker 3 lodd for kommentar, link på bloggen min og delt på FB. :)

    SvarSlett
  28. 1 lodd her
    Mvh therese fra kose kroken

    SvarSlett
  29. Liker på facebook og tar 2 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne ha et lodd. :-)

    SvarSlett
  31. 3 flotte lodd på meg. Liker og deler på FB
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil veldig gjerne være med og prøve lykken.
    For WOW så masse tøffe Mansjett knapper, ble helt fasinert jeg :)
    Jeg trekker 8 lodd :) Å håper ett av dem er ett lykke lodd.
    Har laget ett innlegg på Bloggen min ang Giveaway'en :)
    Det finner du her :)
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/1367345085_giveaway_hos_snertne_.html

    Jeg Liker på Facebook, å jeg har delt på Facebook.

    Krysser fingrene og håper lykken er med meg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Deltar gjerne i trekningen, 3 lodd :)

    Vennlig hilsen Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  34. Tar 3 lodd jeg(lik&del fb og kommentar)
    Digger mansjettknapper :)

    Mvh
    Robert
    robtrond@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg tar 1 lodd i denne konkurransen. :)

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  36. Heisann :-)

    ღ♥ღ Så flott giveaway, blir gjerne med og prøver lykken.
    Takker ja til 3 stk lodd.
    Ha en koselig 1.mai og en herlig vår :-) ღ♥ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  37. Krysser fingrene med 3 lodd i siste liten. liker og delt på face og krysser fingrene.

    Nå er det giveaway hos meg også om du vil være med!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

    mvh

    kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett