lørdag 6. april 2013

Gemalen fyller år :-)

Når Gemalen fyller år, så må man jo ut og kjøpe gave – denne gangen førte jakta på den perfekte gaven innom Jula, og jeg har funnet ut at butikker for menn ikke er noe bedre for damer som ikke liker å handle enn motsatt… : P De hadde ikke det jeg lette etter, nemlig et actionkamera…..

2013-04-06

så jeg måtte innom Clas Ohlsson også – den butikken var litt bedre, og der fant jeg noe til meg selv…..men fortsatt ikke noe kamera.

Kjøpte to pakker med tape – trodde jeg gjorde et varp ifht Panduro, men det gjorde jeg dessverre ikke. Betalte 49,- for 8m 15mm tape

2013-04-061

Og så kjøpte jeg meg kalligrafitusjer (99,- for 8 stk) – aner ikke hva slike tusjer koster andre steder….ikke spiller det egentlig noen rolle heller

2013-04-062

Var artig å pakke inn bursdagsgaven med ny tape, og bruke tusjene da jeg laga kort : ))

Og for dere som lurer….vi fant actionkamera til slutt ; )

Ha en flott lørdag – klem Siv

PS Velkommen til nye følgere – jeg nærmer meg 200 stk, og det kan være at jeg trekker en liten premie blant følgerene mine den dagen det skjer : D

4 kommentarer:

  1. Flott tape- og det var jo ikke egentlig så dyrt selv om du ikke gjorde det varpet du skulle ønske.... Koselig innpakning og flott kort- kjekt med skikkelige kaligrafi-tusjer!

    SvarSlett
  2. Så bra at dy fikk kjøpt tape og tusjer, for ellers hadde det jo ikke blitt kort til gaven:)

    SvarSlett
  3. Hils og si gratulerer med dagen :)

    God helg og klem.

    SvarSlett
  4. så hærlige pakkar... :) flink du er :) ny blogg for meg dette... masse spennede prosjekter.... følger deg gjerne videre... stor diy inne hos meg i dag visst du vil se... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett