torsdag 25. april 2013

Klar for picnic :-)

starlight

I går gjennomførte 7. trinn ei fantastisk forestilling – jeg var imponert, jeg lo, jeg ble rørt – ja, forestillinga spilte i grunnen på hele følelsesregisteret mitt : )

Ved hjelp av en STOOR linduk, smartboard og maling får man en flott banner som ønsker foreldrene velkomne.

181

Alle elevene fikk hver sin rose, og det var i aller høyeste grad fortjent : ) Men også vi lærerne fikk en rose hver an rektor ; )

178

Jeg har vært så heldig at jeg har vunnet et vårpledd fra am design gjennom bloggen Franciskas vakre verden : ))

179

Nå er jeg klar for picnic, så nå kan våren og sommeren bare slå seg løs ; )

180

Stilig med stripete bakside! Dette havner nok på landstedet, vil jeg tro – det er nok der det passer best inn : ))

Minner om blogglotteri!

Ha en herlig torsdag – klem Siv

5 kommentarer:

  1. Det var en fin premie. Nyddelig teppe.Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Knallfint, det teppet, ser for meg at det vil passe perfekt på landstedet, ja:-) Ha ei god hælg!

    Klem, eli

    SvarSlett
  3. Så fint et pledd. heldig du:)

    Høres ut somom du har hatt en flott dag på jobben!
    Klem

    SvarSlett
  4. Å, for et nydelig pledd. Heldige du.

    Ønsker deg og dine ei koselig helg, klem.

    SvarSlett
  5. Høres ut som en god dag på jobben. :)

    Piknik er nå koselig. - og til tross for det kan jeg nesten ikke huske sist vi gjorde det. Når ungene var små derimot.. :) Flott pledd du har vunnet.

    SvarSlett