søndag 10. juli 2011

Peoner og regnbuen

005

Se for et kunstverk en peon egentlig er….

2011-07-10

Gemalen plukka inn noen, men dessverre tåler jeg dem ikke – men de tar seg fint ut på verandaen også. Litt skeptisk på å ‘ofre’ en vase, for plutselig tar vinden tak i duken – da er det bare å ta merkene av et gammelt syltetøyglass, og vips – du har en sjarmerende utevase : )

Dere er sikkert luta lei av å høre om klessnorene mine, så dere skal få slippe å se bilde av den rosa vasken fra i går kveld – men se her da….det er litt flott å se på også ; )

klessnor kollasj

Nå kan jeg stryke et punkt fra sommerens TO DO-liste, og jeg trenger ikke være redd for at stoffene mine skal farge av etter at de er sydd.

Hva skal jeg med alle disse stoffene? Ja, det er ikke godt å si hva de ender opp som etterhvert, men noe blir det nok. Jeg har stoffer for enhver anledning ; )

Ha en herlig søndag – klem Siv

5 kommentarer:

  1. Her var det herlige tørkestativ med mange flotte farger. Kan nok bli masse fint ut av dette.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  2. Hi hi, kuleste tørkesnorene jeg har sett =))

    Mvh Siv (Her også =))

    SvarSlett
  3. Ja, snakk om regnbue, lekre farger!
    Peoner er nydelige..og igjen på moten. Husker mine svigerforeldre hadde slike i hagen da jeg var ung, og da syntes jeg de var monsterstore:O)
    Nyt tordenskrallene som kom, klem fra meg;:)

    SvarSlett
  4. JEg smiler av klesstativets glade farger:))) Må da være et gladinnslag i nabolaget det der:)
    Peoner er virkelig vakre. Jeg plantet min i fjor, så det kommer ikke blomst i år. Den på hytta har masse knopper.
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Nydelig peonbilder! Og kjempefin duk!

    Til og med klesvasken er som et kunstverk:-)

    Klem

    SvarSlett