søndag 17. juli 2011

Noen som husker Pusur’s skoledagbok? :-D

I helga har litjtupp og jeg vært på landstedet – vi hadde med oss ei venninne av meg og hennes datter på 8,5 år

Det har vært knallvær hele helga, og Paradiset vårt har virkelig vist seg fra sin aller beste side : D

006

Den søte lille jenta hadde med seg teppet sitt som hun bruker i bila – dere kan jo prøve å gjette hvem det er som har strikka det da…

007

Jepp…helt riktig – det er jeg som har strikka det : ) Strikka det som vognteppe til henne da hun ble født.  Jeg har fora det med fleece. Det var veldig artig å se det igjen etter så mange år : D

Kanskje ikke akkurat de fargekombinasjonene jeg ville valgt i dag, men absolutt et gla’teppe : D

017

Det er vel flere av dere som husker denne? Like godt vokta som en statshemmelighet, og minst like viktig som dagens telefoner og/eller PC’er

Ettersom jeg ble kjent med min venninne da jeg begynte andre året på videregående, og vi ble hjertevenner sånn cirka etter et kvarters tid, og ettersom hun sikkert har skrevet like mye i denne som jeg selv har gjort – ja, da kunne jeg ikke la være å ha den med : D

Vi kom oss ikke i seng før halv 4 på fredagsnatta vi – mye mimring for å si det sånn ; )

Takk for ei fin helg, kjære N.

Ha ei knall kommende uke alle sammen – klem Siv

16 kommentarer:

  1. Så artig det må være å se igjen ting man har laget for mange år siden! Fint var det også.
    Sommerklem =)

    SvarSlett
  2. JA, været har dere vært heldig med....og jeg tror helga hadde vært toppers uansett vær:)
    TEppet var knallfint det!!
    Ha en fin ukestart, klemmings:)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med mimring! :O)
    Og veldig hyggelig at teppe forsatt er i brk, syns det var flott...*smiler*..
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig å sjå at teppet vert brukt!!

    SvarSlett
  5. Jepp, klart jeg husker Pusurbøkene. Ikke så lenge sida jeg satt på loftet og bladde i mine, ohoi der var det mye rart.

    SvarSlett
  6. Skoledagbok husker jeg! På "min tid" var det en som het O´boy, og inneholdt en haug med kjekkaser i bar overkropp. Skulle nesten invistert i en slik en i år også;)

    Ha en super kveld!
    Cecilie

    SvarSlett
  7. åååå ja, Pusurbøkene går ikke så lett i glemmeboka. :-D

    SvarSlett
  8. Så flott teppet var, og så artig at hun hadde det med; det betyr at hun virkelig liker det!
    Pusurbøkene husker jeg godt fra tidligere år...de lå jo på hver jentepult, stappfull av informasjon om viktige ting:O)
    Ha en fin kveld og ukestart, klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Så morsomt at de bruker teppet ennå :) Deilig med sånne mimre kvelder:) Får besøk av min tante fra Danmark som bare er 2 år eldre en meg og vi gleder oss til å mimre :)
    Ha en forsatt fin kveld, klem.

    SvarSlett
  10. Herlig teppe med flotte farger:)

    Den husker jeg ja,og hadde akkurat samme!!Å skulle ønske jeg fant igjen min:)

    Tenker dere hadde det gøy den kvelden,ingenting er som å mimre sammen med gode venner:)

    Nyt ny uke med nye muligheter:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. Ja pusurboka bringer frem mange minner!! Det viktigste jeg hadde i ungdommen:)) Husker jeg brukte den på videregående, skreiv mer i den enn i noen andre bøker tror jeg hi hi..

    God sommer videre:))

    SvarSlett
  12. Mine pusurbøker ligger hjemme på loftet, blar i dem av og til, kommer nok aldri til å kaste dem, nei!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  13. Er Pusur Garfield? :)

    Dejligt med en weekend på jeres landsted og så ovenikøbet i godt vejr. Så går alt op i en højere enhed. Og fint tæppe du strikkede, så artig at det stadig er i brug!

    Ha' en flot dag. Håber vejret er med dig. Klem.

    SvarSlett
  14. Ha ha, jeg har akkurat makan! Gøy og litt pinlig å bla i i dag ;-)

    SvarSlett
  15. Ja, jeg husker godt pusur's skoledagbok... :O)
    Da var det liksom bare den, i dag er det jo flust å velge imellom. Bertine kjøpte jeg TopModel skoledagbok i dag!

    Kjempeflott teppe..., syns fargene og mønsteret er kjempeflott!

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

    klem

    SvarSlett
  16. Syns det var et utrolig kult vognteppe! ville ikke endret fargene..helt unikt:)

    SvarSlett