søndag 3. juli 2011

Tussi <3

Nå er vi hjemme igjen – det er godt å komme seg bort litt, men sannelig er det godt å komme hjem også : )

005

Det var Disney Store i Paris også, og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg et nytt Tussikrus

004

Da har jeg enda et krus i ‘samlinga’ mi : D Jeg har skrevet om den før, og om du har lyst kan du lese om den her

003

Jeg har en svakhet for lister, og her er sommerens liste - håper jeg får strøket ut alle punktene etterhvert ; ) Jeg skal begynne i morra – i dag er det kun klesvask og håndarbeid som står på programmet

Ha en flott søndag, kjære bloggvenner – klem Siv

12 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igjen. Hva er det man sier: Borte bra, men hjemme best?

    Synes det var mye "plikter" på listen din og litt få "nå skal jeg kose meg" punkter? Med mindre du er glad i å rydde og vaske da..?

    SvarSlett
  2. Alltid godt å komme hjem, gudskjelov:)
    Likte lista di, godt du hadde lagt inn noe "oppbyggende" som lesing og håndarbeid;)
    Snakkes; klem;)

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem!
    Det ser ut som dere har koset dere masse men det er sant at - borte bra men hjemme best -.
    Jeg er og en person som elsker og lage lister men det er litt verre med å få gjort tingene som står der.
    Nå må du bare få satt av masse tid til og kose deg imellom, og sommeren er laaaang.
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Så søt ei krus!
    Slik fin liste vil eg også lage meg..
    Og innimellom skal det vere gode ting og ikkje berre alt eg eigentleg ikkje har lyst eller ork til..

    sommarklem frå tåkehavet :-)

    SvarSlett
  5. Det var en fin kopp det! :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  6. Takk for trivelig stund sammen med deg hos Barbro idag:)
    Tussikoppen er søt:) Jeg samler på Mummikoppene:)
    Liker bloggen din og vil følge deg:)
    Paris ser herlig ut:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Jepp - alltid fint med tur...og godt å ha litt fri hjemme i etterkant;o) Veldig lurt med liste. Så kjekt å kunne stryke ut etterhvert og føle at en får gjort noen av de tingene en har satt for seg;o)
    Ønsker deg flotte og solrike sommeruker.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Ude godt - men hjemme bedst :-)) VELKOMMEN hjem Siw !! Lister..hmmmm..måske man skulle ...

    Klem Vilma

    SvarSlett
  9. Velkommen hjem igjen og så fine reisebrev, det så ut som dere hadde det kjempefint. Så dekorativ liste du har laget, egentlig er det veldig greit å ha en sånn som er så fin...psykologisk så virker den veldig motiverende..hihi..Tussikruset var veldig søtt, da! Ha en flott uke, Siw. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Ble veldig imponert over lista di. Ikke over punktene (jo, blir imponert hvis du fullfører), men den var jo så pent skrevet! Jeg skribler bare ned på baksiden av noen regninger eller noe sånt. Men jeg elsker lister.

    SvarSlett
  11. Så flott at jeg oppdaget denne bloggen! Trønderpi, 1972-modell og interiørblogger, det kunne jo vært meg selv:-)

    Ha en finfin dag! Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  12. Slike fine lister som gjør at man faktisk har lyst til å gjøre det som står på de. Fikk inspirasjon til å gjøre litt mer ut av mine egne trøtte, kjedelige lister. Takktakk :D

    SvarSlett