tirsdag 19. juli 2011

Gyngestolen min og trivelig besøk :-)

004

I dag skal dere få se gyngestolen min

005

Også den er fra slutten av 1800-tallet, og den er så herlig slitt

006

Oppi gyngestolen ligger skinnet fra en steinaldersau – dette fikk vi i bryllupsgave fra min farmor

001

I dag har vi hatt knallvær med mange og tjue grader : )

Jeg hadde en kollega her på lunsj i dag, og vi kunne sitte ute : D HERLIG!

003

Fikk dette hjertet av henne, og det passa perfekt på verandabordet sammen med lysestakene… Tusen takk for fint hjerte og trivelig lunsj, Trude : D

Nå tror jeg det er like før Tor kommer ridende over himmelen med bukkene sine :-/

Ha en fin dag – klem Siv

8 kommentarer:

  1. Hei Siv!!

    Nydelig seng og gyngestol,denne så nydelig ut å sitte i med det skinnet,her tenker jeg du bruker tiden med strikketøyet:)

    Koselig med venninne besøk,kjenner deg godt hun da som tok med et hjerte,passet nok deg perfekt:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så kjempekoselig med sånne gamle møbler. Vi har fått spart på noe etter min bestefar, det gir møblene en ekstra dimensjon når det ligger historie i dem.

    SvarSlett
  3. Nydelig hjerte, og for en fantastisk fin gyngestol!!
    Åh...som jeg ønsker meg gyngestol...*smiler*...
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  4. Jeg har også gyngestol... ønsket meg den da da vi flyttet inn i "nygammelt" hus for 23 år siden... Kan tro den har vært kjær å ha til de to yngste, og til de 4 barnebarna vi nå har.S-klemz

    SvarSlett
  5. Jeg har en helt lik gyngestol som heg har arvet etter min oldefar.Har desverre ikke plass til den, så den står lagret på garasjeloftet.

    Fortsatt fin uke til deg, klem.

    SvarSlett
  6. For en flott gyngestol og skuvseng.
    Søtt hjerte også.
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Takk for linken til steinaldersau, for jeg lurte virkelig på om det var et saueskinn fra steinalderen, hehe! Litt lang lunte idag også gitt...

    SvarSlett
  8. Hei igjen!!

    Denne måten å sy på er genial når en lager hjerte å små figurer,blir mer nøyaktig:)Bare husk å still inn maskinene på små sting:)

    Ha en fin dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett