onsdag 20. juli 2011

Klesskap–til både glede og fortvilelse

På sommerens TO DO- liste sto det bl.a at jeg skulle rydde klesskapet mitt (angrer forresten på at jeg hadde så mange punkter på den lista – det forplikter liksom litt mer når det står skriftlig)

016

Men jeg fant denne supersøte tunikaen da, og den var kjempefin til meg : )

017018

Det er tanta mi som har strikka den, og jeg har hatt den i MANGE år – husker jeg hadde den på med den dagen eldstetøtta begynte på skolen for 14 år siden

Etter å ha rydda, har jeg fortsatt ikke mindre enn 42 tynne ensfarga gensere (eller 11 av dem er stripete da). Men det ligger en brukbar haug på gulvet og venter på at tøttene skal se igjennom den – så jeg konkluderer med at oppdrag er utført : D

019

Jeg har jo helt glemt å vise dere årets bestemødre som kom i postkassa mi. Jeg vet ikke helt hva jeg skal lage – nå har jeg 30 lapper, for jeg har enda ikke laga noe av dem jeg fikk i fjor. Noen som har noen lure forslag til meg?

I dag regner det her, men det er fortsatt skikkelig varmt – nesten litt lummert…

Ha en fin dag der du er – klem Siv

8 kommentarer:

  1. Hallo!

    Her hekles det også lapper ....jeg var ikke med på den siste så jeg må hekle noen til.......
    De som jeg fikktilbake skal jeg hekle en offwite kant rundt alle ...da blir det litt mer helhet....tenker jeg skal ha 35 ruter til et teppe

    Fin onsdag til deg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Heisann. Så søt tunika! Men de bestemorrutene må jo bare bli et herlig teppe det vel!?!?
    Ha en fin kveld! Klem =)

    SvarSlett
  3. Tunikaen var helt vidunderlig! Utrolig kor mye man finn når man rydder.. Og noe er jo skikkelig lekkert;-) Klemz

    SvarSlett
  4. Klesskapet ja, det er et stadig problem hos meg, men nå for tiden trenger jeg jo bare mammaklær :)

    SvarSlett
  5. Du finner sikkert på noe fint å lage av alle de flotte lappene:) Kjekt å få sortert litt i klesskapet:)

    SvarSlett
  6. Når noe er sagt høyt eller skrevet ned forplikter det mer enn om man bare har en intensjon om å gjøre noe. Rydde i skap er en fin regnværsaktivitet, og man kan som du sier finne mye interessant. - Skuffene mine er stappfulle og ville sikkert hatt godt av en liten opprydning, - venter på litt mer inspirasjon.. :)

    SvarSlett
  7. Litt greit å skrive lister ja, føles litt mer forpliktende med en gang da. Og opprydding i skuffer og skap er greit å gjøre på en regnværsdag.

    Fin fredag til deg, klem.

    SvarSlett
  8. Ååå så fin tunika, heldige du - ta den ibruk eller send den RETT til meg!!! :O))
    Skulle rydde mitt klesskap, men det ble sol i 3 uker dermed ble sekken stående på soverommet ved skapene - og tro det eller ei - den STÅR der ENNÅ!! Fysørn nå MÅ jeg gjøre noe nevenyttig der altså!
    Ha ei flott helg, Siv!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett