lørdag 14. januar 2012

Tid for jubileumslotteri :-D

giveaway

Neste søndag har jeg blogga i 2 år, og det syns jeg er vel verdt å feire : ) Derfor setter jeg igang et lite blogglotteri her : D

Førstepremien er 25 av disse rosebrikettene

Andrepremien er 15 rosebriketter

Skal ikke se bort fra at det kanskje blir noen små trøstepremier også

 

Reglene for dette lotteriet er som følger:

1 lodd for kommentar på dette innlegget

1 lodd for å linke i egen blogg (bruk bildet over)

1 lodd for å dele på Facebook

 

Fint om dere skriver hvor mange lodd dere tar : D

 

Veldig koselig om jeg med det samme får flere følgere, men det er ikke noe must – jeg vil ha følgere fordi de liker bloggen min, ikke for at de skal få flere lodd i lotteriet.

Jeg kommer til å annonsere vinnerne i et innlegg neste søndag kveld (22.01.)

 

Riktig god helg – klem Siv

37 kommentarer:

  1. Så flott gi bort!!

    Og flott trekningsdag ;-)
    Dei to eldste har bursdag den dagen,
    "tvillingar" med 2års mellomrom.
    Men heilt på ordentleg altså.

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg trekker gjerne 3 lodd for kommentar, dele på Facebook og linke på bloggen min. Ønsker deg en fortsatt flott helg! :)

    SvarSlett
  3. hei. Jeg blir gjerne med. 2 lodd for meg for kommentar og link.
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  4. Heisann 1

    Blir med med 3 lodd....spennende

    Fin kveld ønskes deg

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott! Så fine tennbrikketter kan det vel bli vanskelig å tenne opp, men jeg ønsker absolutt å vinne slike, ja, så da blir det 3 lodd på meg!
    Ha en fin lørdagskveld. Klem =)

    SvarSlett
  6. Dette er gøy! Jeg deltar gjerne. Ett lodd på meg da:)

    SvarSlett
  7. Hei høpp!!

    Gratulere:)

    Jeg blir med på feiringen din,og trekker 2 lykke lodd opp av hatten:)

    Nyt helgen!

    klem Linda:)

    SvarSlett
  8. vil gjerne ha 2 jubileumslodd jeg ;)
    Klæm

    SvarSlett
  9. Gratulere så mye :)
    Blir gjerne med og tar to lodd = kommentar og legger ut på FB !
    Klem Linda.

    SvarSlett
  10. Gratulerer!! Jeg vil gjerne være med:-)

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 2 års jubileum :-)
    Blir gjerne med i trekningen og tar to lodd, linker i bloggen min. De rosa rosene hadde passet perfekt til mitt selskap i mars..... Krysser fingrene og ønsker deg en strålende søndag.
    Klem

    SvarSlett
  12. Grattis med jubileum :-) Jeg tar 1 lodd i dag ... Ha en fin søndag !!! Så hører jeg muligens fra deg neste... ;-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 2 års jubileum. :)
    Tar 2 lodd jeg.
    Klem M

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 2 år!
    Koser meg alltid her hos deg.
    Skulle SÅ gjerne vært eier av noen av de flotte rosene,så jeg prøver lykken med 2 lodd ..kommentar og link .
    god søndag !
    Klem Anne

    SvarSlett
  15. Hei. Lenge siden jeg har vært her inne nå, og så kom jeg rett inn til gavedryss :)) Tar ett lodd jeg da.
    God søndag og fin uke ønskes deg.

    SvarSlett
  16. 2 år, du verden så fort tiden går. Selv startet jeg forsiktig sommeren 2010, men opplever vel egentlig at det først er det siste året hvor bloggingen er noe jeg har satt av tid til og blitt en del av hverdagen.
    Grattis med 2 års dagen som blogger. Det har vært kjempekoselig å følge deg. Regner med og håper at du holder på en stund til:)

    SvarSlett
  17. Da kom jeg meg på nett igjen;) Besøket har dratt, så nå er hverdagen tilbake igjen. Klart jeg er med på dette!
    Her skulle jeg fått huset i orden igjen, men føler meg helt utslitt:O))
    Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  18. Hei og gratulere med 2 år som blogger!Deltar gjerne med et lodd.

    SvarSlett
  19. Hei tar et lodd!:) fin blogg

    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Utrolig kule briketter. Jeg tar 2 lodd, takk.

    SvarSlett
  21. 2 lodd på meg =)

    utrolig fine gaver du gir bort :)

    charlotte kolnes


    ღ☃ღڿڰۣ══ (( charlotte_kolnes@hotmail.com )) ══ ڿڰۣღ☃ღ

    SvarSlett
  22. Grattis med to år i bloggverden!! Vil gjerne ha 1 lodd:))

    SvarSlett
  23. Gratulerer med fint jubileum:) Jeg melder meg på med to lodd.

    SvarSlett
  24. Dette vil jeg være med på:)
    1 lodd til meg.

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 2-årsdagen!
    Trekker meg 1 lodd : )

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  26. To lodd til meg er du snill :O)
    (kommentar og facebook)

    Ha en fin kveld,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  27. Gratulerer! :-) Jeg vil være med på feiringa og trekker ett lodd! :-)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med 2 år!
    Jeg tar 2 lodd.
    Pernilla

    SvarSlett
  29. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd.
      Kommentar feltet ble borte, men jeg trykket på Svar som står under
      forrige kommentar.
      Ha en flott helg
      Klem.

      Slett
  31. Har delt på blogg og FB så jeg trekker 3 lodd.
    Har også blitt følger da jeg fant masse inspirasjon her :)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  33. Gratulere så masse!!

    Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd.
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-snertne-sneller-og-sma.html

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  34. jeg er gerne med på 3 lodder:)

    SvarSlett
  35. Hei på deg!

    Jeg har veldig lyst å delta på denne!
    Ser helt nydelig ut disse brikkene.
    Trekker 2 lodd, og deler på Fb.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett