tirsdag 1. mars 2011

VÅR og julesamstrikk februar :-)

Da er det endelig mars, og det går sakte men sikkert mot vår….og alle hjerter gleder seg : )

001

Dette er februarbidraget mitt til julesamstrikken 2011 – det ble nok ei hekla lue med blomst

002

Jeg bør vel merke gavene etterhvert som jeg blir ferdig, slik at jeg før jul husker hvem som skal få hva ; )

I dag har Tovepia og jeg vært på Sparkjøp og spist lunsj : ) OG kjøpt oss garn ; ) Veldig trivelig!

Ha en trivelig tirsdag – klem Siv

13 kommentarer:

  1. Fin lue du har laget. Godt forslag og merke tingene etterhvert. Jeg har gjort meg opp en plan men da mine siste votter utvidet seg litt etter vask så må jeg nok endre mottaker. Så kan det gå.
    Har begynnt på mitt nye prosjekt som er en hals, men her har jeg ikke en mottaker enda, det får kom etterhvert.
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Takk for sist!! Hyggelig med en slik tur til kos og nytte, for garn trenger vi jo:O)
    Flott og stilig lue! Sannelig vil du få god tid før jul, for da er jo gavene i boks;)..og godt er det!
    Nyt mars sin første kveld, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Kjekt med slike turer sammen med noen
    Flott lue
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Jepp, nå er det mars! Nok ei flott lue fra deg - du rekker vel en del i månedene fram mot jul;)

    SvarSlett
  5. Smart å lage julegaver tidlig,flott var
    den og,heldig hun som får denne. Tenker
    det var en koselig lunsj. :))
    Klem.

    SvarSlett
  6. Så deilig det må være å få unna julegavene sånn utover året. Flott lue. Høres hyggelig ut med lunsj-treff og garnshopping med bloggevenn:)

    SvarSlett
  7. Flink du er!
    Høyrest SÅ kjekt ut med lunsj med Tove :-)

    Ha flott mars!

    SvarSlett
  8. Nydelig lue, i flotte farger som passer meg kjempefint...... ;-D, kunne godt ligget under mitt juletre denne.:-))

    Fin onsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  9. Kan hekle OG har Sparkjøp og bloggevenninne i nærheten, kan du ha det bedre? Misunnelsen kjennes litt i margen ;o) Da lærte æ det idag, at dokker har Sparkjøp som æ sannsynligvis også må innom når æ gjeste Tr.heim første helga i april...ka dokker ikkje har?

    SvarSlett
  10. Nydelig lue du har heklet.

    Skulle nesten tro det var jeg selv som hadde skrevet blogginnlegget ditt om å være født med ski på bena. Elsker å være ute, men får nesten pusteproblemer ved tanken på å ødelegge turopplevelsen ved å feste planker på bena mine:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Må bare si jeg er imponert over julegaveproduksjonen altså!!
    Kjempefin lue :)
    Regner med du har kosa deg med lunsj ja, Tovepia er jo like trivelig som deg så det måtte jo bare bli bra ;)
    Tusen takk for hekletips! Først får vi se hvor mange lapper jeg får tromma frem nå, så skal jeg sjekke ut sammenheklingen ;)
    ha ei herlig helg!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  12. Hei Siv!!!

    takk for gode ord og lykke ønskninger:)

    ha en fin helg til deg og dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Nyyydelig lue med blomst. Så flittig du er gitt :) Kunne tenkt meg en slik lue i ensfarvet brun eller off-white jeg. Hva tar du for en i såfall du har tid å hekle på bestilling? ;)
    Vært dårlig med planlegging av bloggtreff. Jeg skal høre med Linda som har bloggen og butikken Frk. Wickstrøm. Vi snakket også om å arrangere bloggtreff og muligheten for å ha noe i butikkens lokaler :)
    Vi får snakkes nærmere snart!! Hadde vært veldig artig i hvertfall!
    God helg til deg. Klem Marie :)

    SvarSlett