torsdag 10. mars 2011

Oslotur

Litjtupp og eldstetøtta fikk opplevelsesgave fra gemalen og meg i julegave, så i går kveld var de på Taylor Swift konsert i Oslo : )

I år som i fjor var jeg med som ‘anstand’ eller reisefølge om du vil ; ) Vi bodde hjemme hos eldstetøtta, og vi kosa oss skikkelig den tida vi var sammen

016

Jeg må bare vise et ‘interiørbilde’ fra leiligheten til eldstetøtta – de nye, lekre skoene oppå mikroen sammen med bilde av lillesøster og shotglass : P

Både litjtupp og jeg har fått fresha opp både klipp og striping : D

Nå skal jeg gjøre meg klar for akedag på jobb i morra (er litt fortvila, for det kan virke som om den tykke utebuksa mi har krympa bittelitt der den har ligget)

Ha en fortsatt fin kveld – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Tenker dere har kost dere!..og pynten på mikroen var godt sammensatt:O)
    Kos deg på akedag...blir artigere enn du tror;O)
    Jeg har tatt helg, så er glad jeg ikke har planer for morgendagen;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  2. Koselig med jentetur, høres ut som dere har hatt en flott helg.

    Har giveaway på bloggen min, du er velkomen til å være med om du har lyst.

    Ønsker deg en flott helg, klem ann helen

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har hatt det:-) Og buksa har IKKE krympet! Æ e og blir for alltid hellig overbevist om at det er de små musene fra Disneys film om Askepott som har så lite å gjøre at de drar rundt i husene til folk og syr INN klær fordi de ikke fikk sydd mer etter den ene kjolen! Så det så..klem

    SvarSlett
  4. Så gøy,håper dere hadde det fint...

    Kjenner til det med at klær krymper he he!!

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Så koslig med tur...*smiler*...
    ja, merkelig med disse klærne som krympper gitt...*ler*..
    Kos deg med akedag,
    og god helg!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  6. Skønt med sådan en tur! Masser af samvær og hygge. Kan faktisk godt huske, at du fortalte om denne tur, da du var i København. Godt at høre at den var en succes! :)

    God fredag. Klem.

    SvarSlett
  7. Siv, når jeg ser innlegget ditt kom jeg på at jeg har glemt å svare deg på spørsmålet ditt på bloggen min om garnbutikker i Oslo! *grem*

    Gjør et forsøk på et fornuftig svar her, så har du kanskje noe å gå etter når du kommer neste gang :-)

    Strikkedilla, Oslo city. Her hander jeg mye av garnet mitt. Liten butikk med en del innhold.

    Bogerud i andre etasje på Gunerius-senteret (rett ved Oslo city).

    Mauds garn i Storgata. Morsom, ny garnbutikk i byen. http://strikkogtoys.blogspot.com/2010/09/mauds-garn-i-oslo.html

    Tjorven garn rett til venstre for t-banen på Majorstua.

    I tillegg er Sømsenteret neders i Akersgata vel verdt et besøk; http://strikkogtoys.blogspot.com/2010/11/forretningen-som-har-alt.html
    De har "alt" du kan tenke deg.

    Dette er noen av de jeg besøker fra tid til annen. I tillegg er det sikker en mange andre jeg ikke har oversikt over enda :-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett