tirsdag 22. mars 2011

Bestemor-SWAP

 

Også i år skal jeg delta på en bestemorswap

Bestemorswap_thumb[5]

og også i år er det Olava som arrangerer. Gå inn på bloggen hennes og ta en titt – kanskje det er noe for deg også : )

007[5]

Her er lappene jeg hekla i fjor : ) Jeg hekla 15 like lapper som jeg sendte fra meg…

024_thumb[3]

…og fikk 15 lapper tilbake. Her er lappene jeg mottok i fjor : )

Jeg har enda ikke rota meg til å gjøre noe med dem (det er liksom et sommerprosjekt), så jeg tenkte at jeg fikk til noe større om jeg deltok i år også : D

Hiv deg med du og da vel ; )

I dag har gemalen og jeg vært og sett (og bestemt oss for) parkett til kjøkken og spisestue på landstedet : ) Det kommer til å bli så utrolig fint der, og ganske så annerledes enn hva det har vært før – jeg tror nesten at det store prosjektet der fortjener et eget innlegg…

Jeg har passert 100 følgere – JIPPI! Og jeg har passert 200 innlegg, og det uten å legge merke til det selv : P

Ha en fin kveld – klem fra Siv (som nok hadde blåst bort i stormen om hun ikke hadde vært innendørs)

13 kommentarer:

  1. Heisann!

    Jeg tror ikke jeg skal være med i år...brurde jo kanskje det for da hadde jeg jo hatt nok lapper til et helt teppe vil jeg tro...men føler jeg har nok prosjekt som ikke er ferdig
    Må tenke litt til
    Ha en kreativ kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. He he, nej jeg skal vist ikke være med! Der ville aldrig være nogen, som fik lapper. Jeg nøjes med labber - mine hunde! :))

    Ha' en dejlig aften. I snestorm! Klem fra mig.

    SvarSlett
  3. Så lurt! Jeg har gjort min egen vri på "bestemor-swap"; jeg har kjøpt garn og heklenål til både meg og farmor, og så hekler vi litt hver. Da blir bestemorteppet mitt ferdig dobbelt så fort;)
    Ha en videre fin uke! Klem, cecilie:)

    SvarSlett
  4. Du er tøff som går på'n igjen:O)..men skikkelig flott av Olava å arrangere dette!
    Sannelig høres det ut som makeover på landstedet, så du må blogge litt derfra snart!
    Utrolig med vind idag, men høres ut som det har stilnet, gudskjelov;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  5. Heisann!!!

    Nydelige lapper,gøy ¨å bytte!!

    Håper du legger ut bilder av hytta,er nyskjerrig..

    Grattis med følgere og innlegg,det er deg vel unt!!!!!!jeg kommer innom igjen og igjen:)
    Ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Flotte lapper du hadde heklet og mottatt! Sjøl kan æ ikkje hekle, så æ hoppe galant over bytte..sjøl om æ synes sånt teppe e "dritfint"! Klem, og grattis med mange følgere;-)

    SvarSlett
  7. Et artig prosjekt. Blir nok likevel ikke med denne gangen.
    Gratulerer med så mange følgere :)
    Ha en fin uke
    Trude :)

    SvarSlett
  8. Jeg heiar på dere som deltar i SWAPen men jeg skal holde meg unna for mye hekling pga hendene mine.
    100 følgere og 200 innlegg, gratulerer!
    Må bare si at det ikke er rart at du får fler og fler følgere, du har en super blogg!
    Da var timen slagen, bare og ønske deg en fin onsdag!
    Pernilla

    SvarSlett
  9. Det så jo artig ut, jeg kan dessverre ikke hekle... Skal bli artig å se hva du gjør med lappene etter hvert!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  10. Dette er sikkert en morsom greie å bytte lapper slik.

    SvarSlett
  11. Dette innlegget måtte jeg inn og lese, for jeg lurte på om det virkelig handlet om å bytte bestemødre?? Mine bestemødre gir jeg aldri fra meg! Men jeg kan godt låne bort hun jeg har igjen bitte litt, da.

    Men flotte heklaruter var det, både dine egne og de adopterte!

    SvarSlett
  12. Så fine bestemorlapper!
    Jeg kan desverre ikke hekle, har prøvd meg...men må bare innse at det ikke ligger for meg...(*ler*)

    Ha en finfin dag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  13. Så gøy da!! Dette tror jeg at jeg må tenke seriøst på.
    Spennende med oppussing da!!

    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett