fredag 11. juni 2010

Fred på jord

Når jeg en gang får god tid – ja, for det er jeg sikker på at jeg en eller annen gang kommer til å få…

20080425145904

…så skal jeg strikke en sånn :-) Kanskje det kan bidra til fred på jord… (Bildet er tatt fra weheartit)

Er godt i gang med den 4. ruta på swapen – skal ha 15 totalt. Og jeg er bare SÅ fornuftig da – fester hver tråd med en eneste gang ;-) Jeg skal nemlig starte et nytt og bedre liv – trur eg ;-)

007

Med denne lille smakebiten vil jeg ønske alle ei fortreffelig helg :-)

Klem fra Siv

5 kommentarer:

  1. Hei... :O)
    Lappene dine blir kjempflotte... :O)

    Hvis du trenger hejlp til å strikke trekk til en tanks er det bare å si ifra..., jeg hjelper gjerne til..., fort gjort på et par kvelder det!

    Skulle gjerne hatt ett strikket trekk til bilen min jeg også...lol...

    ønsker deg en finfin hekg!

    SvarSlett
  2. Trekk til tanksen hadde virkelig vært noe;)

    Lappene i denne swapen blir flotte, så det blir spennende å se hva dere til slutt lager av lappene;)

    God helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Trekke til tanksen var jo stilig men litt mye arbeid tror jeg

    Lappene dine var kjempe fine ...jeg er også i gang men tror kanskje jeg forandrer litt på fargene.Har heklet en men.....

    Ha en fin lørdag

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine lapper.
    Skal bli spennende å se alle lappene ferdige.
    God hekle helg.

    SvarSlett
  5. Lappene dine blir kjempeflotte. Jeg hekler og -med bare restegarn. Er veldig spent på sluttresultatet - jeg gjør også som du - fester trådene etter hvert.
    Ha en fortsatt trivelig helg.

    SvarSlett