mandag 7. juni 2010

Mange gode ting på en dag :-D

Jeg har vært hjemme fra jobb i dag fordi jeg fortsatt er syk – det er jo egentlig ikke så bra da, men jeg har fått festa ferdig alle trådene på teppet mitt :-) TUSEN TAKK for alle god- bedring-ønskene fra dere :-D

006 004

Teppet endte med å bli 160 x 170 cm. Se så godt det gjør seg i det grønne gresset :-)

003 001

…eller hengende på rekkeverket (her ser dere også at Brudespireaen blomstrer) eller lett henslengt på gulvet på verandaen…

005

Jeg hekla noen omganger grønn i den ene sida og lilla i den andre sida. Nå gleder jeg meg bare til å ta det i bruk :-)

002

Her er det feltet jeg syns var finest, og jeg har lyst til å strikke / hekle et teppe til i disse 7 fargene. Men da skal det bli et teppe med likt antall omganger i hver farge. Gal? Kanksje? ;-)

Spring_Awakening_thumb

Så har gemalen, litjtupp og jeg vært i teateret i dag – vi har sett SPRING AWAKENING. Et fantastisk stykke – jeg både lo og gråt, og det rykka til tider godt i rockefoten. Anbefaler alle å se det, vet at det spilles til 19. juni her i Trondheim. Er ikke så riktig sikker på at det egentlig passa så godt til ei på nesten 13….. for å si det sånn - jeg tror ikke jeg trenger å dra fram den om blomsten og bia….

Når vi så kommer hjem, så får jeg telefon fra storesøster i Oslo – HUN HAR FÅTT SEG LEILIGHET :-D Den ligger på Grünerløkka, like i nærheten av der hun jobber :-) Og så ligger den i en gammel bygård – noe jeg har et nostalgisk forhold til, ettersom jeg har vokst opp i en. Jeg er så glad på hennes vegne <3

Da er det straks natta her, så god natt alle sammen og klem fra Siv :-)

9 kommentarer:

  1. Alt i alt en god dag;)
    Nydelig teppe! Ferdig med mitt idag selv, men ikke så fargerikt som ditt. jeg har slitt i hele kveld med å publisere innlegget, men endelig gikk det;)
    Håper formen din er bedre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Aldri så gale at det ikke er godt for noe:-) Håper formen er stigende.
    Teppet var knallfint - skikkelig fargerikt og sprekt!

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe med vakre farger! Forstår deg godt jeg at du vil ha et til!

    SvarSlett
  4. Åhh, for et nydelig teppe du har heklet... :O)

    15 bestemorsruter blir nok bare barnematen for deg! Koselig at du ville være med. Jeg har lagt deg til på sidespalten, under egen vignett!

    Ønsker deg en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Hvor er det synd for dig, håber snart du blir frisk igen.
    Er helt vild med dit tæppe, gid jeg kunne strikke og hækle:0))
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlett
  6. For et fantastisk stykke arbeid!!! Jeg vil også hekle sånn. Menneh.. Jeg kan jo ikke hekle... Kanskje jeg skulle prøve likevel..? *tenketenke*

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott teppe og en herlig blogg du har. litt av et arbeid det her.

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott teppe...Ser du har meldt deg på hos olava s lurte på det jeg også men har jo en del ufoer...
    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  9. For et utrolig flott teppe!!
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett