mandag 31. mars 2014

Om å bruke de gamle tingene II

024

Har vært i skapet og dratt fram et gammelt stettfat etter farmor og farfar – det er litt skjevt og bulkete, men sjarmerende allikevel

025

Som dere ser, så er ikke stetten så veldig høy

023

Denne brikken i kunststrikk fikk jeg for mange år siden

026

Tenkte kanskje jeg kunne ha den i dette fatet

029

Og så la jeg oppi tre sølvfarga egg (disse eggene er kanskje påskepynt til og med jeg kan like)

Fint så langt, eller?

030

Jeg pleier ofte å tørke roser – syns det kan være fint å legge oppi diverse

Syns det ble litt fint oppi her og jeg, men den lille brikken vises ikke så godt lengre da : P

Hva syns dere? Yey or ney?

Ha det godt – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Litt jess og litt ney.. Duken forsvant litt og med den fatet..Kanskje litt mindre roser? Har et lignende fat uten stett på kjøkkenbordet, lager ofte små ansamlinger med ting der.. Og i bunnen ligger det alltid en liten hekla brikke. Ha ei fin uke, klem

    SvarSlett
  2. Hei-hei :) så søtt et fat du har funnet frem, ja slike skatter må frem i lyset, så enig :) den søte duken der tror jeg sannelig jeg har mønster til - flott med eggene oppi, og prikken på det hele ville vært en 5 eller 7 roseknopper ;) da ser vi både duk og fat, eller...? :) koselig blogg du har - alltid trivelig å titte innom. Ha en flott dag

    SvarSlett