søndag 20. juli 2014

Symaskina fortsetter å gi meg skikkelig boost på selvtilliten ;)

Som dere vet, har eldstetøtta vært hjemme, og hun er veldig flink til å ønske seg ting som jeg lager – denne gangen ønsket hun seg blant annet skjørt

20140715_210104-1

Hun ønska seg sånn vridd skjørt, og vi fant mønster på Stoff og stil – jeg syns det så vanskelig ut, men det var faktisk genialt enkelt

20140715_210641-1

Bare sånn at det ikke skal være noen tvil lissom ; )

20140715_221451-1

Når jeg først var så godt i gang, så sydde jeg to stk : )

Skjørtet er dobbelt, og det er rett og slett vridd en halv gang før det er sydd sammen.

Hun hadde på seg skjørtet da hun reiste hjem, og det var fremmede som hadde kommentert hvor fint skjørt hun hadde – det er artig å høre da

Jeg begynner å få ganske trua på meg selv og syferdigheter nå faktisk : P

Ha en flott søndag i sommervarmen – klem Siv

8 kommentarer:

  1. Kjempefine skjørt dette..får lyst å prøve meg på et selv :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Kjempefint!
    så kjekt med Made by mummy då ;-)

    Sommarklem

    SvarSlett
  4. Så fint, flink du :)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Knallstilig skjørt!
    Jeg har også lyst til å prøve meg på et slikt, men symaskina har vist ferie:) (laaaang ferie)

    SvarSlett
  6. Kreativiteten har slått rot hos deg!! Har også slike kasser som du presenterte i forrige innlegg, en vil ikke male dem, synes de er råfine med sine avskallinger og rare farger! Hjul har de fleste ikke fått, bruker dem til utstilling på messer, bærer ting i dem og stabler dem...Ha en fortsatt fin sommer ;o)

    SvarSlett
  7. Stilig skjørt. Det er kjempegøy når ting man syr faller i smak og man får komplimenter.

    SvarSlett
  8. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett