lørdag 3. januar 2015

I jula går man til dekket bord

20141224_170649

Vårt julebord var ganske enkelt – rød duk, sølv dekktallerkener og hvite fat, krystall og Hardangerbestikk

(Det blir bare bilde av hele bordet, for jeg glemte å ta bilde av en kuvert – har nok kommet litt ut av dette med blogging)

20141224_155042

Et lite innblikk i vårt juelpynta hjem – jeg er veldig glad i det julerøde, og den passer godt til de fargene vi har

20141228_151920

I mellomjula var vi hjemme hos mamma, og hun har dekket med grått, rødt og hvitt – med litt smågrønt

20141228_151931

Disse glassene malte jeg for mange år siden, og det er så koselig å se at mamma tar dem frem hver jul

020

Nyttårsaften feira vi med et vennepar, og L. hadde dekket med hvitt og sølv

021

Lekkert ja?

Ha det godt – klem Siv

4 kommentarer:

  1. Godt nytt bloggeår:)
    Jeg henger med selv, men sannelig ikke flink på kommentarer...
    Nydelig bord du har spist ved i jula!!
    Nyt januar og herlig snøvær;) Klemmings

    SvarSlett
  2. Næææææ jeg trodde jo du hadde sluttet og blogge nesten jeg, også ser jeg jo at du har lagt ut bilder av nyttårsbordet vårt, så koselig!! Nå blir det nesten litt dumt å kommentere så fint julepyntet hus du hadde da, for det er jo etter påske hehehe. Men måtte jo legge igjen en liten hilsen når jeg så bordet vårt. Stor klem fra Line :-)

    SvarSlett
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett