I helga har jeg hatt med meg 4 venninner til landstedet : ) Vi starta helga med middag på Hovde gård.
Etter å ha hørt på storm og regn fredagskvelden og natta, var vi så heldige at vi fikk sol på lørdagen – da tok jeg dem med meg opp på Engelen
Etterpå tok vi turen via Vallersund gård
Gården er et gammelt handelssted, men nå fungerer stedet som en landsby
Mange sjarmerende små og store hus
Da Farmen ble spilt inn på Tranøya, var det hit de kom og handla
Det er butikk i dette bygget til vanlig også
En god, gammeldags landhandel
med mulighet for å sette seg ned med en kopp kaffe eller te
det er det også anledning til utenfor : )
Små og store skulpturer er plassert rundt omkring,
og fortsatt blomstrer valmuene : D
Dette har vært ei helg med masse latter, de gode samtalene, god mat og drikke – ja, rett og slett ei herlig helg med mentalt påfyll : )
Nå venter ei uke med høstferie : ))
Ha det godt – klem Siv
