fredag 12. februar 2010

Noen tanker og oppdagelser en fredag kveld…

I dag meldte jeg meg inn i en gruppe på Facebook – Jeg har det ikke rotete, du ser bare ikke systemet – Ha ha, passer godt for meg :-)

Nå er det ikke sånn å forstå at jeg er veldig rotete, se bare systemet mitt på hobbyrommet

003

Jeg har nemlig orden i sysakene :-D Må innrømme at jeg ikke husker riktig ALT jeg har av sysaker….La oss nå ta en liten titt i kurva til venstre i bildet – skal tro hva den inneholder…

005

Garn – ja vel, kanskje ikke så enorm overraskelse det da….

004

Overraskelsen var at alt garnet var av typen SISU, og dette holder til opptil flere par fargerike sokker til undertegnede :-)

På mandag viste jeg fram det nye restegarnteppet jeg begynte på, og nå har jeg kommet MYE lengre. På mandag var jeg ikke kommet lenger enn til den brede røde stripen, som nå er ca midt på arbeidet :-D Det ser kanskje ikke sånn ut, men jeg er omtrent ferdig med 1/4 av teppet. Snart tom for garn jeg kan bruke, og da SKAL jeg feste tråder på arbeidet så langt – jeg lover ;-)  Å feste tråder er så ekstremt kjedelig, men absolutt nødvendig…

006

Ha en riktig god fredag alle som måtte finne på å titte innom her.

Klem fra Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar