mandag 8. mars 2010

Vel overstått :-)

Gemalen og jeg feira 80 års dag i helga – et MEGET vellykket arrangement på alle måter :-D

På innbydelsen skrev vi at det var gave nok for oss at gjestene kom, men allikevel fikk vi gaver. Nå velger jeg å vise frem et par av dem som på en måte har litt med bloggen min å gjøre – vi ble like glade for alle gavene :-D

088

Fikk ei svær restegarnkurv :-)  Som dere ser, har allerede teppet jeg holder på å hekle meg flytta oppi. Der skal det og garnet få holde hus til jeg blir ferdig. Kanskje ikke gave til oss begge, men gemalen får ta flaska som lå oppi han da ;-)

089

Så fikk vi hver vår dekkebrikke, og det er ikke vanskelig å se hvem den tilhører <3

Har lenge hatt planer om å sy dekkebrikker, men det var det der med tida da….. Nå har vi i alle fall fått hver vår

Ha en fantastisk flott kvinnedag damer og klem fra Siv

1 kommentar:

  1. Så fine brikker!

    Merkelappene mine har jeg bestilt på minanamnband.se - kjempefornøyd! Tar litt tid å få dem, men god pris og fine lapper :)

    SvarSlett