lørdag 8. januar 2011

Jeg fikk så masse fint til jul

….men jeg har ikke tenkt å vise fram alt her ; )

016

Jeg elsker hjertesmykker, og var så heldig å få et nydelig et av eldstetøtta og litjtupp

010011

Dette smykket hører til serien Hjerter, og jeg syns de har fantastisk fine smykker

018

Eldstetøtta vil passe på at mamma’n klarer å holde avtalene sine i 2011,

017

så da hun var i Irland kjøpte hun ei nydelig kalenderdagbok til meg : ) Og dere vet jo fra før at jeg elsker bøker og skrivesaker ; )

004

Av gemalen fikk jeg makrolinse : ) Dette bildet er tatt uten blitz, og da klarte jeg ikke å holde kameraet stødig, så jeg tror nok jeg må ønske meg stativ i bursdagsgave ; )

002

Dette er tatt med blitz, og da ser det ikke lenger ut som om man ser dobbelt. Ikke topp kvalitet på de to siste bildene, men ettersom jeg er i startgropa på sånn linse drister jeg meg til å vise dem allikvel : D

Jula skulle ut herfra på torsdag, men jeg valgte i stedet for å dra på kino med en gjeng fra jobb. Vi så "Kongen av Bastøy" og om dere ikke har sett den enda, så anbefaler jeg virkelig å se den. En utrolig sterk dokumentasjon på en mørk del av den norske historien.

Så derfor skal jeg rydde ut jula i dag

Ha ei herlig helg og klem fra Siv

PS minner om blogglotteri – link til høyre på sida

11 kommentarer:

  1. Den filmen vil jeg også se. Har sett dokumentaren som viser forhistorien til filmen. Tenk at jeg har vært der ute, og ikke visst at det har vært guttehjem der - fy og fy. Nydelige gaver du har fått, og linsa får du dreisen på etterhvert:)

    SvarSlett
  2. Nydelige gaver fra døtrene! Hjertesmykket var så fint, og jeg er selv svak for bøker og skrivesaker:)
    Spennende med fotografering, blir mer og mer artig, synes jeg. Macro...er ikke det for nærbilder??
    Ha ei superduper helg videre, klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  3. Åhh, så mye fint du fikk i julegave. Likte alt av det du viste frem veldig godt! Den filmen har jeg også veldig lyst til å se, har hørt at den er sterk og bra!

    Lykke til med julebort-ryddingen... :O)

    SvarSlett
  4. Ååå så flotte gaver,hjertesmykke,love it.
    God helg til deg.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Ser ut som om du har vært snill ja med så masse flotte gaver!! Det kjede var helt nydelig!!

    Takk for koselig kommentar!!

    Ønsker deg og dine en fortsatt god helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  6. Hei! Hjerter smykkene er kjempe nydelige, fikk ett av mor & far da jeg hadde født Lille Daniel :) Så heldig du er som har fått macrolinse!! :)) det står øverst på min ønske/drømme seg bort liste:)
    Ha en KNALL helg videre!:)

    klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  7. Så flotte gaver!
    Hyggelig at du blir med på julegave-strikken! God søndag!

    SvarSlett
  8. Så fine gaver :) Nydelig smykke !
    Ha en forsatt god kveld, klem.

    SvarSlett
  9. Å, den kalenderen var bare rå!! Ja, smykket også, men kalenderen var i en særklasse :-)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  10. Hei Siv! Kjempefine gaver du fikk, smykket var vakkert! Så heldig du var som fikk makrolinse, den kommer du til å få mye glede av. Jeg skal kjøpe meg et nytt objektiv når jeg får råd. Fikk kamerastativ av mannen min til jul, det tok jeg med hit jeg er nå så får jeg se om bildene blir noe bedre. Så fin ny header du har fått!! Ha en koselig søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Så mange flotte gaver! Hjertesmykket var nydelig, det samme var kalenderen!

    SvarSlett