mandag 5. september 2011

Nytt kjøkken på landstedet :-)

021

Jeg klarte ikke å vente lenger med å vise dere det nye kjøkkenet på landstedet : ) Kjøkkenet er kjøpt på IKEA. Ferdigmalte plater både på vegger og i tak, og eikeparkett på gulvet. Vi har varme i gulvet her også.

018

Det mangler litt listverk enda, men dere ser godt hvordan det har blitt. Vi har (enn så lenge) beholdt stoler og bord som var der fra før – men jeg syns liksom de bare hører til på kjøkkent, og jeg likte blåfargen mot alt det lyse…. meget mulig at de blir stående permanent. Vi skal ha ny lampe, men har ikke funnet den rette enda…

026

Her står jeg foran kjøleskapet og tar bilde – da får dere en viss peiling på størrelsen på rommet

017

Dette bordet kjøpte jeg for over 1 år siden, for jeg bare visste at det kom til å passe inn ; )

019

Gardinene er rett og slett to duker som jeg har brettet ned og hengt opp med klips

020

Klokke fra Perfect Home som bare sklir rett inn

007

Her ser dere hvordan det var før vi starta,

008

og som dere ser har det vært et ganske omfattenede prosjekt. Bl.a medførte nytt tak at soverommet over kjøkkenet måtte få nytt gulv.

011

Her ser dere hvor døra har vært – alt som her er trehvitt er fjerna, så det er nå en større åpning til neste rom (som er neste års prosjekt)

MEN SÅ BLE DET LEKKERT DA – JEG ELSKER DET NYE KJØKKENET <3

Ha det godt folkens – klem Siv

24 kommentarer:

  1. Hei hei!!

    Her har det kommet masse nytt siden sist gang jeg var innom...SÅ masse flotte bilder - både badet og kjøkkenet er blitt lekkert!!! Her får dere nok mange timer med kos :o)

    Flott det med fredsenglene!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Lyst og stilrent, med noe nytt, noe gammelt, noe blått og kanskje noe lånt? Kjempefint!

    SvarSlett
  3. Det ble et lekkert kjøkken.
    Klem. :)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert! Jeg syntes det var flott med det blå til..selvfølgelig;) Likte kjøkkeninnredningen din også, blir nok Ikea på meg også. Jeg gruer litt til prosessen her hjemme, og er veldig spent på det 3.forslaget til løsning som kommer imorgen.
    Vi bor jo på kjøkkenet, så derfor må jeg tenke meg godt om;)
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble, Siv;-) Og du må beholde det blå innslaget. Kjøkken i gamle hus var alltid blåmalte, for det holder fluene vekke!Håper du får mange koselige stunder ved kjøkkenbordet. Det er slitsomt å bygge om, men akk så deilig når man ser resultater. Klem

    SvarSlett
  6. Må si jeg likte kjøkkenet ditt, det nye! :) Det gjorde seg med en oppussing:D

    Bli gjerne med på min give away:D

    SvarSlett
  7. Wow...finere enn det vi har hjem dette:) Direkte lekkert:) Stilig med de blå stolene til. De passet godt:)
    Skjønner dette har vært et stort prosjekt ja. Men slik er det gjerne med gamle hus men så blir det så bra:)
    Ha en fin dag, iler på jobb, klemmings:)

    SvarSlett
  8. Utrolig flott kjøkken, IKEA har så mye bra, og nå kommer de heldigvis til Tromsø også :)
    Koselig landsted dere har, sikkert artig å pusse opp, selv om det er mye arbeid.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  9. Kjempefint kjøkken.:)) Syns det var fint
    med de blå stolene og hvorfor ikke hekle
    lampeskjerm på lampa? Jeg pusser opp kjøkkenet
    i sommerhuset men har beholdt den gamle kjøkkeinnr. fra -60 tallet,fikk heller lyst på den du har.
    Klem.

    SvarSlett
  10. WOW..., så utrolig fint det ble... :O)
    Vet veldig godt hvor mye jobb det er! Deilig når det begynner å bli ferdig. Liker godt både gardiene og de flotte blå stolene... :O)

    klem

    SvarSlett
  11. Hei Siv!!

    Rååå lekkert!!

    Dette ble kjempe fint..Tenker dere bare gleder dere til å være der nå:)

    Ha en fin tirsdag:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Åhhh, så lyst å fint det ble. Der kommer dere sikkert og oppeholde dere mye.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  13. For en forandring! Og for en jobb dere har lagt ned her! Kjempefint ble det.

    Bare send meg en mail hvis det er noe du vil kjøpe fra butikken min så ordner jeg det :-)

    SvarSlett
  14. Så flott dere har gjort det. Litt av en jobb å renovere et kjøkken!

    SvarSlett
  15. Du verden, for en forandring! =) Kjempelekkert! Og, ja, behold spisebord og stoler, det ble jo en riktig flott fargeklatt i det hvite delikate!
    Ha en flott onsdag. Klem

    SvarSlett
  16. Så lekkert det har blitt, likte dette kjøkkeninnredningen veldig godt !
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  17. Fint og koselig kjøkken! Du har sans for detaljer, du!

    Er litt spent på den tunikaen du strikker i Rheuma Thermal wolle, er det fra en av heftene deres? Er det dobbel tråd siden det er p 5, eller bare veldig lett og luftig? Strikk innom har salg på noen av fargene deres, og jeg er litt frista... Utrolig deilig garn å strikke med og å bære!

    Klem

    SvarSlett
  18. Ny titter på bloggen din :)

    Fin blogg, og kjøkkenet ditt ble jo kjempefint!

    Klem fra ny følger :)

    SvarSlett
  19. Så spennende å se den flotte utviklingen! Tenk hva en kan gjøre med gamle rom - kjempeflott ble det!
    Det er så kjekt å ha et landsted å kose til. Jeg er veldig glad i det gamle huset vårt - kunne ikke ha vært det foruten;o)
    Ha en flott uke, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  20. Nydelig kjøkken! Blei litt misunnelig nå!

    Skal du kjøpe sauer? Ikkje så lett å si hvor stort areal de må ha, det kommer ann på så mye, hvilke sauerase,hva som vokser på beite, tørr eller fuktig sommer.

    Annbefaler spælsau eg da, helst de gammeldagse med forskjellige farger, de er så fine, godt gemytt, og noen herlige personligheter er dei! Men de kan også være for sprettne og hoppe over gjerde.

    Leste litt på nettet.

    Googla areal pr. sau beite.

    Lykke til.

    Klem,

    SvarSlett
  21. Oj, oj, oj.....Såååå lekkert det ble.
    Og de blåe kjøkken møblene passet nå perfekt inn syns iallefall jeg da ☺ Gratulerer!
    Klem Medusa ♥

    SvarSlett
  22. Wow, det var litt av en forvandling!!
    RÅlekkert blir det :) Det er så gøy å få det akkurat som man vil!
    Ha en herlig helg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  23. Wow! Det ble virkelig lekkert! For en jobb som er gjort her... Dere har vært flinke ;)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  24. Så utrolig lekkert det ble!!
    Godt jobba.

    SvarSlett