søndag 2. oktober 2011

Gjett hva de har i Kristiansund da…

035

Fra torsdag til lørdag var jeg i Kristiansund, og da bodde jeg her

013

Jobben til gemalen skulle på tur, og vi damene fikk være med : D Vi var 14 stk som dro på tur sammen.

Den delen av hotellet som vi bodde i, er et gammelt klippfisklager

068

Fra frokostsalen hadde vi utsikt til Hurtigrutas ankomst

071

og vi så over til sentrum av Kr.sund

Vi hadde teambuilding, og jeg har tydeligvis et mye sterkere iboende konkurranseinnsstinkt enn jeg var klar over : P

Det var en knalltur, og jeg kan ikke huske sist jeg har ledd så mye : D

‘Gutta’ var på jobb på fredagen, så vi damene tusla over broa og inn til Kristiansund sentrum…….og der fant jeg

007

denne beskjeden ; ) AND I FELL IN LOVE <3

005

Er de ikke bare knalltøffe,

004

og helt meg?? ; )

Ingen kan gå fra en sånn beskjed vettu : ))

Ha det godt – klem Siv

10 kommentarer:

  1. Kristiansund er en fin by:) Vært der:)
    De skoene måtte du jo selvfølgelig ha!!!! Slik er det bare:)
    Herlig med slike helger:)
    Ha en fin ukestart, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Så ut som en herlig tur:)

    Ler!!!Du har sko dilla,og finner tegn for å kjøpe sko ha ha...Nyt de flotte skoene;)

    Nyt ny uke med nye sko:)'

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Sko er livsfarlige, og vi vet alle at sko som navnet vårt står på MÅ vi kjøpe!

    Kos deg med dem. God kveld, klem H:)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se at du har hatt en trivelig helg her i baillby`n. :-)
    Det var noen knalltøffe sko du har kjøpt dæ.
    Ha en fin-fin uke!
    Klems

    SvarSlett
  5. Tøffe sko :O)
    Og deilig med en tur da!

    Ha en fin ny uke, her er det høstferie.
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  6. Så flotte sko du fikk tak i.
    Ha en flott uke.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Kristiansund ser ut til å være en fin plass! Og koselig med en tur er det og!
    Gratulerer med nye sko! Herlige ord ;-)

    SvarSlett
  8. Når skoa roper på den måten er det jo ingen vei utenom:D

    SvarSlett
  9. Råtøffe og slike liker jeg også!!
    Artig å shoppe i en annen by, og Kr.sund har en fin innseiling.

    SvarSlett