søndag 18. mars 2012

Minner i glass og ramme <3

003

Jeg har noen tversoversløyfer etter pappaen min

005

Han brukte dem da han var en liten gutt

004

Er ganske sikker på at det er farmor som har laget noen av dem,

006

men akkurat denne blå vet jeg er kjøpt, for her sto det butikklapp på

001

I stedet for å ha dem liggende i en skuff, er det mye koseligere å ramme dem inn og få dem opp på veggen

Jeg har kjøpt en sånn dyp ramme på IKEA, og så brukte jeg puter med lim på begge sider for å få festa dem.

Jeg tenkte litt på om jeg skulle sette et bilde av pappa da han var gutt i midten, og så ha sløyfene rundt – men endte med å ha bare sløyfene, for jeg syns de kom så fint fram da : ))

I morra er det tilbake på jobb igjen etter å ha vært hjemme i 2 uker : D

Ha det godt  alle sammen – klem Siv

22 kommentarer:

  1. Så smart! Et bilde ingen andre har maken til :)

    SvarSlett
  2. Original og fin ide :-) Hurra for at du er frisk igjen. Har forstått det som at du har vært ute av spill i lengere stund nå. Så da er det bare å løpe ut i sola og fryde seg over våren :-)

    SvarSlett
  3. Hei. Her var det mange innlegg jeg ikke hadde fått med meg. Noen ganger er jeg bare raskt innom.
    For en knall ide å sette sløyfene i boks, hadde vært fint med ett bilde av pappa'n din fra han var liten også.
    For ett flott brev fra "barna sine", gurii da tror jeg nesten at jeg hadde felt en tåre.
    Og nå har du sikkert bestemt deg, men jeg synes det øverste merke på den rosa kjolen var finest ;)
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem klem <3

    SvarSlett
  4. Så fint og koselig minne.
    Flott at du er på besringens vei.
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Har du vært syk så lenge? Uff da, høres ikke bra ut. Morsomt å sette opp gamle klenodier på denne måten. Om du kan skaffe et barnebilde av faren din blir det kjempefint. :)

    SvarSlett
  6. Så koselig å sette sløyfene i ramme - så kan alle se og beundre :-)
    Ha en fin dag på jobb i morgen!

    SvarSlett
  7. Kjekke minner.Sånn har eg og laga.Men bare med bilde av jentene våre med alle.Nesten..Tuttane dei brukte.har og ei med færste hårlokk.Koselig blogg du har,ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  8. Koselig å fremheve minner på denne måten! Lykke til med å komme tilbake på jobb!

    SvarSlett
  9. Morsom ide med sløyfer i ramme.

    Ellers likte jeg godt brevet du fikk av dine elever. Det er slike øyeblikk som gjør livet til en glede for en lærer: )

    SvarSlett
  10. For et hyggelig minne å ha på veggen!

    Ha en fin ny uke,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  11. Det var smart! Heng minnene på veggen - ikke la dem ligge bortgjemt i en skuff!

    Håper formen en raskt fremadstormende og at du får hverdagen tilbake. Langvarig sykdom er sååå kjedelig. Enda godt du har de søte små som kommer med oppmuntringer underveis og viser at de savner deg.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  12. Hei! Så utrolig koselig og unikt minne å ha om pappan sin, da:) Fint at du er frisk igjen, ha en fantastisk flott dag og uke, selv om våren nå ser ut til å la vente på seg en liten stund til......

    Eli

    SvarSlett
  13. Flotte sløyfer ;-) Elsker de IKEA rammene, fylte en håndveske med slike sist æ va i Trondheim, og de er bare så flotte å bruke til ulike prosjekt! Akkurat no montere æ jr sine første keramikkarbeid, litt tunge, så æ slit med å finne noe som fester godt på bakplata ;-)

    SvarSlett
  14. Ååå så flotte sløyfer!! Og det ble jo kjempefint inni den rammen, veldig dekorativt og ikkeminst nostalgisk for deg kan jeg tenke meg :)

    Ha en fin uke :)

    Klem :)

    SvarSlett
  15. Det var jo en super ide! Flott å få de fine sløyfene i ramme og opp på veggen!

    SvarSlett
  16. Dette var skikkelig kult !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  17. Så nydelig det ble i rammen, fine små "historier" i disse sløyfene :O)
    En overraskelse til deg i bloggen min, Siv.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  18. Så artig! Flott måte å vise frem på :)
    Håper virkelig formen er bedre? Jeg hadde også bronkitt med 40 i feber her, djises...jeg føler med deg!!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  19. Godt å høre at du er igang igjen. Jeg er nettopp hjemkommet fra en uke i solen og leser litt kommentarer før natta tar meg;).,jeg har kjekkasen i str 4 år, hvis du er interessert.
    Flott å ramme inn sløyfene slik! ...synes forøvrig sløyfe er såå mye stiligere enn slips:)
    Ha ei flott helg, klemmings;)

    SvarSlett
  20. En fantastisk god idé, og så koselig å ha sånne minner hengende fremme.

    Ønsker deg en koselig helg, klem.

    SvarSlett
  21. Ta en liten titt på bloggen min :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett