søndag 1. juli 2012

Livet er godt :-)

IMG_20120623_122355

Syrinene blomstrer på landstedet : ) Tror dette er favorittsyrinen min : D

031

Syrinene blomstrer her hjemme…

028

Rhododendroen blomstrer…

038

Pappatreet (Rosehagtorn) blomstrer…

040

Valmuene blomstrer…

012

Litjtupp plukka blomster til mamsen sin da vi var på tur på fredagen,

017

og hun kom hjem med det nydeligste hjerte til hjertetavla mi etter å ha vært på hyttetur ei uke <3

005

Innimellom får man sett en nydelig regnbue…

…og i morra drar jeg til Oslo for å besøke ei kjær venninne noen dager : ))

Håper livet er godt for dere alle – klem Siv

17 kommentarer:

  1. Ah, deilig! Ha en fantastisk tur!
    Klem ToneB

    SvarSlett
  2. Herlig! Riktig god tur til Oslo! Nå har det vært svært ustabilt vær noen dager, styrtregn, torden og lyn, men det meste skal ha rast fra seg til du kommer satser vi på :)
    Skulle så gjerne ha møtt deg i byen, men reiser ut allerede på tirsdagen. Det har liksom ikke klaffet helt enda!

    SvarSlett
  3. Så koselig meg blomster og smykke :) Ønsker deg en fin'fin sommer!

    SvarSlett
  4. Herlig blomstring. Velkommen til Oslo, det er meldt 20 grader og regn i morra. :-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Nydelig Syrin og Rododendro-blomstring hos deg. Som den store hageentusiasten jeg er, liker jeg dette ;-))

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  6. Her er syrinene på hell. Litt synd for de er jo så fine. I tillegg er det regn her hos oss så nå er det inneting som gjelder her.
    God tur til Oslo og ja, livet er herlig :)
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Nydelige fine bilder fra blomstringen din......
    God tur til Oslo og kos deg

    Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelige sommerbilder, ha en fin tur til Oslo og kos deg!

    SvarSlett
  9. Så herlig sommerstemning :) Kos deg på tur og ha en deilig uke :)

    SvarSlett
  10. Flotte blomsterbilder, kos deg masse på tur:))

    SvarSlett
  11. Dejlige sommerbilleder. Ja, livet er godt, når man opdager at livet er i detaljerne. De små ting. Som en klog kvinde skrev til mig forleden dag: Ofte, når man ser tilbage, var det de små ting, der var de store. Så sandt! :)

    Håber du har gode dage i Oslo. Klem til dig.

    SvarSlett
  12. Livet er herlig ja ♥
    Nydelige blomsterbilder og herlig sommerstemning..
    Kos deg masse og ha gode sommerdager.
    Klem Anne

    SvarSlett
  13. Helt enig ;o) Og idag hadde dem salg på småsjokolader i løsvekt på Spar..huff og huff, man blir livsnyter av sånt og er veldig glad bikini ikke er er JA plagg her i huset.. Kos deg i Oslo byen! Klem

    SvarSlett
  14. Så flotte farger og så snill litjtupp er som plukker blomster og kjøper hjerte til mamman sin:) Sånn mørk lilla syrin ønsker jeg meg til hagen min.
    Kos deg i hovedstaden, blir vel ikke noe shopping på deg kan jeg tenke meg, men sikkert masse andre opplevelser isteden.

    Ferieklem.

    SvarSlett
  15. Nydelige blomsterbilder. Jeg prøver å ha så mange blomster rundt meg som mulig.Ha en god sommer.

    SvarSlett
  16. Ja, livet er godt! Det er bare å nyte. Og blomstene er så fiiiine. Savner å kunne plukke en stor villblomst-bukett og sette på terrassen i en stor vase. Men jeg skal jo hjem om noen uker, så da blir det vel litt blomster og grønt på meg også.

    Kos deg med sommeren - den går så alt for fort ...

    Klem Marit

    SvarSlett
  17. Nyyyydelige bilder du har tatt:)

    SvarSlett