lørdag 29. desember 2012

Romjula er ikke så aller verst den heller… :-)

Så langt har jeg hatt ei kjempefin jul sammen med mine kjære : )

001

Her i huset er det rødt som er julefargen, så julaften ble bordet dekket i rødt, sølv, hvitt og glass

002

Dekktallerkener i sølv gjør det lille ekstra : ) Glass, servise og bestikk fikk vi i bryllupsgave for 10 år siden – vi må ha valgt riktig, for jeg syns det er like fint enda. Her har jeg slått til, og dekket med linservietter og serviettringer i nysølv

2012-12-29

Det er slett ikke så dumt å ha ei ønskeliste – jeg fikk så mye av det som sto på lista mi : D Blant annet hadde gemalen kjøpt disse glasslysestakene til meg : ) Av ei god venninne fikk jeg glasstreet med stjerne som står ved siden av englene (som jeg har fått av henne tidligere), og på “sølvfatet” som er arv etter farmor står glasstreene vi har fått etter svigermor. Av fadderbarnet mitt fikk jeg sølvhjertet dere så vidt ser på to av bildene <3 Jeg kommer sikkert til å vise frem flere gaver etterhvert

024

Det har jo faktisk vært tid til strikking i jula også : )

025

Eldstetøtta har ei venninne som venter barn, og dette er bestilt til henne – altså er det nok et babyteppe fra denne kanten ; )

Ha ei fortsatt fin jul alle sammen – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Vakkert julebord, og kjempefint babyteppe du har strikket! Kos deg med resten av romjula.

    SvarSlett
  2. God jul i stua!
    her har det gått i ett så langt, men kanskje blir det hyttetur i morgen, får se an vær og føreforhold;)
    Flotte gaver og nydelig teppe!
    Kos dæ resten av dette året, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig bord du har dekket. Skikkelig jul! Det er rødt som også er den store julefargen hos oss, og jeg har ikke tall på hvor mange røde lys som går med i desember.

    JO da, det med å stresse ned til jul tror jeg kommer litt med alderen.
    Julen for min del handler vel egentlig om å ha tid til å tilbringe tid sammen med dem som betyr noe for en.

    SvarSlett
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud og dejligt du fik så mange af dine ønsker opfyldt:-)

    Hvor er det bare et yndigt tæppe, du er bare dygtig til at strikke..

    Ønsker dig og dine et Godt Nytår og Tak for det gamle.

    Knus Susi

    SvarSlett
  5. God jul, Siv! Ha ei fortsatt fin feiring :)

    SvarSlett
  6. StrikkeSiv! Du e blitt flittig etter at eksamen var avsluttet ;o)

    SvarSlett