onsdag 6. mars 2013

I’m still alive :-D

Et lite livstegn fra denne kanten : ) Det går så i ett for tida (skal snart inn med 4 oppgaven siden midten av januar), det kjennes nesten ut som om jeg ikke rekker å trekke pusten i mellom. Ja, jeg vet at jeg har selv valgt å studere mens jeg jobber, og det hender faktisk at jeg ønsker jeg var heltidsstudent, men det er jo heldigvis bare snakk om en begrensa periode av livet da : D

2013-02-25

Dere husker kanskje at jeg skulle prøve å kaste/gi bort/kvitte oss med en ting hver dag i år – kan bare fortelle at det går veldig bra, og det kjennes godt å få rydda litt opp her og der : ) Men det hender seg at det kommer noen småtterier inn og da ; ) Var innom IKEA en dag, og da kom jeg hjem med 2 lysestaker – de passa godt inn på bordet mitt, se bare så fint det ble sammen med osteklokka fra mormor og stettfatet etter farmor : ) Ettersom det nå bare er hvitt, sølv og glass på bordet (hva kalles et sånt bord forresten?) er det fint med lys lilla lys og tørka roser i rødt og lys lilla

002

Så ble det enda ei lue da ; ) Bestillingsverk strikka i alpakka

Ha det godt folkens – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Mulig at det er konsollbord du har.
    Jeg har stooore problemer med å la være å handle alt som har med lys å gjøre; lysestaker, lykter, telysglass m.m. Det fylles opp i hyller, på bord, for ikke å snakke om at som er lagret bort i skap.......
    Kanskje på tide å bli inspirert av deg og starte opprydding:)

    SvarSlett
  2. Skjønner du har mye å gjøre,
    lykke til med 4 oppgaven :O)

    Veldig fin lue du har strikket,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Lykke til med oppgaven! Husk å senke skuldrene og puste innimellom :)

    SvarSlett
  4. Det var ei flott lue! Likte både mønsteret og fargen veldig godt :)
    Lykke til med oppgaver, trekk pusten ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann!
    ...smart opprydningstaktikk hjemme hos deg. Kan bli romslig i skuffer og skap av sånne grep.
    Kjempefin lue, liker godt den fargen der :-)
    Ha en fin dag, og lykke til videre med studiene.
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Det når man har mest å gjøre at det blir tid til alt.. Har utrolig mye mer enegi når tidsfrister henger over meg.. Synes du e tøff!!
    Og klart man kan kjøoe seg små gleder selv om man kaste ut noen gamle.. man lever bare en gang, og alt som gjør deg glad er godt ;o)
    God helg, og tvi tvi! Klem

    SvarSlett