fredag 10. mai 2013

I fare for å gjenta meg selv :-P

003

Jeg har strikka enda ei kopptue – denne gir 34 g mindre garnlager ; )

001

Det har blitt noen kopptuer i det siste. Fikk kommentar på at den ene jeg hadde strikka (tror det var den i lime og gul) var skikkelig retro, og jeg ser jo her at de i grunnen ser litt retro ut. Ha ha ha jeg er sikkert den minst retro personen jeg kjenner : P

Skal ikke se bort fra at de havner i bloggbutikken min ; ) Prøver å få igang den igjen, så det er bare å ta se en titt – link til høyre på sida her

Lurer på om jeg ikke bør la strikkepinnene og oppgaveskriving hvile i kveld – kjenner noe ekkelt i skuldra som jeg ikke liker, sist jeg kjente sånn tok det flere uker før jeg klarte å skrive på ei tavle igjen : (

Ha en fin fredagskveld – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Nydelige farger, og JA Siv, de var retro :D
    La skriving være skriving i kveld, og strikkepinnene bør vel få hvile seg hvis du kjenner noe i skuldra, ikke bra. (Skjønt elevene har vel ikke noe imot at du ikke skriver så mye på tavla) ;)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine farger på de fillene dine!!
    Og det gjør vel bare godt for kropp og sjel og ta seg litt fri en kveld...Vi trenger det!!
    God helg :-)
    Mona

    SvarSlett
  3. Så fine kopptuer i herlige farger! Du får ta en liten pause nå så skuldra di kommer seg :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte kluter. Litt farger gjør seg. Vær nå forsiktig med deg selv. Skulderondt:Æsj.
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempe fine og tøffe fager
    God helg
    Klem

    SvarSlett
  6. Fine kluter, litt retro, ja:-)
    Må ta det med ro med skuldra, skumle greier, det der.... :-(
    Ha en strålende flott søndag!

    Klem, eli

    SvarSlett