tirsdag 14. januar 2014

Eldstetøtta <3

ida utdr.lag tonje

På lørdagen ble eldstetøtta 23 år <3 Gratulerer med dagen, go’pia mi : )) Hun er så søt, og vet hva hun skal si til mammaen sin – jeg gratulerte henne med dagen, og da sa hun at hun nå var blitt så gammel som jeg ser ut ; ) Hi hi : ))

20140114_124705

I dag var jeg med i svømmehallen på jobb – ja, vi er så heldige at vi har egen svømmehall på skolen jeg jobber : )

20140114_124647

Her ser dere noe speile seg i vannet

20140114_124714

Det er utsmykning laga av elever ved skolen – de har hengt ei stund, og eldstetøtta har vært med å lage disse figurene

20140114_125015

Jeg syns det er veldig fint, og er glad for at det blir tatt vare på

20140114_124724

Mange fantasifulle sjøkryp her

20140114_124738

Og noen litt mer fryktinngytende enn andre : )

Og dere…..JEG STO TIL EKSAMEN!! Og det til tross for at jeg var SÅ sikker på at jeg kom til å stryke – HURRA!! Det er derfor jeg med letta hjerte kan starte på 4. og siste semester nå : ))

Ha det godt – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått eksamen!! -Og med flott jente;) Skikkelig fin utsmykning i svømmehallen. Heldige de som har basseng, og ikke minst får bruke det! Vi er heldige her også;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer jippi så bra,du er flink Tove. :))
    Grattis til jenta di også. Flott svømmehall. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, med både eksamen og eldstejenta di sin bursdag!! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel bestått eksamen!
    Eldstetøtta di, er jammen like deg!
    Nydelig dekor i svømmehallen :-)
    God dag til deg :-D

    SvarSlett
  5. så flott svømmehall der er på skolen din! Herlig datter, håper hun hadde en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hurra! Gratulere med bestått!! Og sånne fine kommentarer fra datter di skal du ta godt vare på ;o) Heldig e dokker som har svømmehall som er i bruk.. Rundt om i landet klages det på at barn ikke kan svømme, men det hjelper lite å undervise i basseng som ikke har vann pga kommunenes dårlige økonomi.. Her i nord opplever vi at de fattigste kommunene har åpne basseng, men ikkje de store og byene.... Merkelig det der..

    SvarSlett