mandag 3. juni 2013

Eksamensstrikk ;-)

Ja da, jeg har ikke klart å la strikkepinnene være i ro under eksamensskrivinga : P

002

Jeg har strikka meg ei tjukk ull-lue – ha ha ha, vi har hatt varmerekorder i Trondheim, og da har jeg sittet og strikka denne : D

Nok en gang er oppskrifta G-Anette’s luksus-lue. Denne er strikka i Drops <3 YOU 2 – garnet er en blanding av ull, alpakka og lin, og det gikk med 158 g

I går leverte jeg eksamen – og det hele 33 minutt FØR fristen gikk ut ; ) Nå har jeg plutselig god tid igjen, og vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på….

I dag har jeg vært på jobbintrevju, så det er fint om dere krysser fingrene for meg : ))

Ha det godt  - klem Siv

7 kommentarer:

  1. Krysser alt jeg har for jobbintervjuet du har vært på.
    Alltid spennende når man går og venter på svar om man har ny jobb.

    SvarSlett
  2. Veldig fin lue!
    Og jeg krysser fingrene :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Kjekt med avkobling i eksamensperioden. Hjernen trenger det! Lua ble kjempefin! Og jeg krysser fingrene for deg i forhold til jobb :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin ble den! Så veldig god ut i det garnet, deilig farge også ;)
    Ull er helt greit for ullgale damer, også på sommeren. Det har hvertfall jeg bestemt meg for, hihi :)

    Krysser fingrene for deg jeg også! ♥

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med levert eksamen! Tvi, tvi. (Bloggen din tulle idag, no prøve æ for 4de gang å legge inn kommentar..)
    Jobbintervju?? Spennende!! Alltid gøy å prøve noe nytt ;o)Krysser fingrene!!

    SvarSlett
  6. Krysser fingrer for deg :) Veldig flott lue du har strikka. Den kjem nok godt med til hausten igjen ;)

    SvarSlett
  7. Så fin lue og i en nydelig farge! Så spennende med jobbintervju. Krysser fingrene for deg jeg også :)

    SvarSlett