søndag 27. april 2014

Påskas omtankelapper <3

IMG_20140427_112358

Jeg har tidligere vist dere lapper jeg har strikka til Ull & omtanke Trøndelag, og her er lappene som ble til i påska.

I forrige runde strikka jeg av restegarn, men nå har jeg faktisk kjøpt nytt garn til alle lappene – jeg syns det er helt greit å bruke litt penger på et prosjekt som det kjennes så bra å delta i.

I ettermiddag skal jeg på stor forestilling i Olavshallen – danseskolen til litjtupp kommer nok til å presentere et forrykende show i år også : ) De har forestilling annet hvert år, og dette er den 6. forestillinga litjtupp skal være med på.

Ha en flott søndag – klem Siv

2 kommentarer:

  1. veldig greit å gjøre noe som nytter. Så fikk du laga et hjerte også. Hi hi.
    Klem

    SvarSlett
  2. Flinka! Og stilige negler på forrige innlegg ;o)
    Grattis med dagen imorra....

    SvarSlett