søndag 24. januar 2010

Rydding kan være så mangt ;-)

Gemalen ymta frempå om at det kanskje var på tide at jeg rydda litt i alt garnet mitt…. Alle vet jo at restegarn kan brukes på fornuftig måte. Derfor bestemte jeg med for at jeg skulle hekle et pledd i alle regnbuens farger. God idé syns jeg – men slapp så altfor fort opp for restegarn. Litt av hensikten er jo at jeg ikke løper og kjøper meg mer “restegarn”. Har jeg tålmodighet til å vente da tro?

009

Et annet “problem” for meg, er at jeg har null problemer med å se for meg det samme teppet laga i fine farger som passer sammen. Enden på visa var at jeg i dag måtte kjøpe meg 9 nøster for å hekle et vognteppe til gutt :-) Litt mot sin hensikt, men…..det kan jo være at det blir litt restegarn utav det da ;-)

004

Tror det kan bli et lekkert teppe i disse fargene – time will show

2 kommentarer:

  1. Hei hei og takk for besøket og kommentar.

    Så morsomt at du startet din egen blogg. Det er veldig gøy, og det som er så flott er at man kan inspirere hverandre.

    En annen trønderdame som strikker veldig mye, er Tovepia. Hun burde du også avlegge et besøk! Hun er like produktiv som deg når det gjelder håndarbeid. Du har kanskje besøkt henne allerede?

    http://tovepia.blogspot.com/

    Morsomt navn på bloggen din. Nesten i samme kategori som milde mathilde og drillpikene ... ;-)

    Ha en fin uke.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei Siv og gratulerer med ny blogg!:-)
    Vil bare ønske deg lykke til og håper du får ordnet med en liten bloggbutikk snart(Ps: Se på Tovepia sin blogg, hun har en fin liten butikk)

    Klem fra Hege:-)

    SvarSlett